fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ליוטרין וסימין חתמו במכבי מוצקין

העולה החדשה לליגה הלאומית סגרה השבוע עם שני שחקנים נוספים. יבגני ליוטרין שממשיך לעונה שנייה ואיגור סימין (2.00, 33). גם אלמוג ברק, רותם ברזילי וניר נצר אמורים לסגור בקרוב. עידו קוז'יקרו מונה למנהל המקצועיח של מחלקת הנוער
"מפלצת" בקבוצה מפלצתית. יבגני ליוטרין (צילום: ניר שטיינברג)

הנהלת מכבי קרית מוצקין והמאמן יוסי שוורץ ממשיכים לסגור את הפאזל לעונה הקרובה. אחרי שחתמו עם ליאור שגב החתימו היו"ר משה גרוסמן והמנהל קובי פינטו את יבגני ליוטרין, הסנטר ששיחק בעונה שעברה בקבוצה. בנוסף הצטרף איגור סימין (2.00, 33), שמשחק בעמדה 3. סימין שיחק בעבר בהפועל תל אביב ושיתף פעולה עם ליאור שגב באליצור עירוני נתניה. ברקורד שלו רשומה עונה אחת בליגה השנייה בגרמניה במדי שאלקה. בעונה האחרונה שיחק סימין ברמת השרון. פרט לליובין שלושה שחקנים נוספים מהסגל של העונה האחורנה קרובים לחתימה, מדובר באלמוג ברק, רותם ברזילי וניר נצר הצעיר.

יבגני ליוטרין (צילום: יניב לני)
יבגני ליוטרין (צילום: יניב לני)

בעניין הזרים. מאמן הקבוצה יוסי שוורץ עסוק בשבועות האחרונים במעקב אחרי זרים, אך הוא מבהיר כי עד שהסגל הישראלי לא יושלם לא יוחתם שחקן זר, והמגמה כמובן להחתים שני זרים איכותיים. לדברי שוורץ הקבוצה מנסה להחתים עוד זר ישראלי בכיר. שמו של לירן מורן עלה פעם נוספת, אך כמו בעונה שעברה לא בונים עליו יותר מדי, כיוון שהוא מעדיף להישאר באזור שבו הוא לומד, אזור השרון.

הפתעה נרשמה השבוע כאשר עדי קוז'יקרו מונה לתפקיד המנהל המקצועי של מחלקת הנוער. יש להדגיש כי מחלקת הנוער פועלת בנפרד מהבוגרים ועל הרכש החדש אמונים מנכ"ל העמותה לקידום הספורט אברי מונצ'ר וראש ענף הכדורסל אלי הבר, שמכירים את עידו שנים רבות. ראש העיר חיים צורי בירך על המהלך: "הוא ווינר אמיתי בכל רמ"ח איבריו". קוז'יקרו: "מוצקין היא בית עבורי".

בנוסף לקוז'יקרו על סף סיכום במחלקה נמצאים המאמנים הבכירים דוד אלהרר, שיאמן, ככל הנראה, את קבוצת הנוער וליאור אנגלמן, שיאמן את קבוצת הנערים.

עידו קוז'יקרו (צילום: יניב לני)
עידו קוז'יקרו (צילום: יניב לני)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות