fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כנס התחדשות עירונית יתקיים בקרית מוצקין

האגודה לתרבות הדיור ועיריית קריית מוצקין יקיימו כנס בנושא התחדשות עירונית עבור וועדי בתים ודיירי בתים משותפים בעיר
לפני: כך נראה אחד הביניינים הותיקים בחדרה לפני השיקום (צילום: עיריית חדרה)
לפני: כך נראה אחד הביניינים הותיקים בחדרה לפני השיקום (צילום: עיריית חדרה)

 האגודה לתרבות הדיור ועיריית קרית מוצקין יזמינו ועדי הבתים ודיירים המתגוררים בבניינים המשותפים לכנס הכולל פאנל מקצועי בנושא התחדשות עירונית ותמ"א 38  מחר (12.9). מטרת הכנס לתת כלים ומידע מקצועי לדיירים המתעניינים בהליך שיפוץ בבניינם המעלה את ערך הנכס ב- 15-10%.

האגודה לתרבות הדיור משמשת כזרוע ביצועית בנושא זה ופועלת מזה שנים רבות גם בפן ההסברתי על מנת לקדם פרויקטים של שיפוץ מבנים, הרחבות בנייה ותמ"א 38.

הפאנל יכלול הרצאה של שלומי אור, ממונה מחוז צפון באגודה, על תפקידה של נציגות הבית ושיפוצי בתים משותפים. עידן גהוזי, מפקח במחוז צפון, ידבר על אחזקה שוטפת של הרכוש המשותף. שלומי בן איבגי, יועץ אדריכלי, ידבר על ניהול הבית המשותף, תמ"א 38 והתחדשות עירונית. בסוף הפאנל יתקיים דיון פתוח של שאלות ותשובות, המשתתפים גם יקבלו שי לבניין.

מנכ"ל האגודה לתרבות הדיור ראובן צדוק: "אני שמח וגאה על קיום הכנס ומודה לראש עיריית קריית מוצקין, מר חיים צורי, על שיתוף הפעולה הפורה עמנו. ניסיון רב שנים שלנו מראה כי ערך הנכס עולה משמעותית לאחר פרויקטים של התחדשות עירונית, כך שההשקעה משתלמת וכדאית".

שלומי אור, ממונה מחוז הצפון באגודה לתרבות הדיור: "אני קורא לנציגויות הבתים להגיע לכנס ולשמוע על התנאים והשירותים אותם מעמידות האגודה לתרבות הדיור ועיריית קריית מוצקין. בהזדמנות זו, אני רוצה להודות ליריב גסר, מנכ"ל העירייה, ולמנהלת הסניף המקומי, דורית צור".

הפאנל, יתקיים ביום ב' 12/9 בין השעות 18:00-21:00, באשכול פיס, רח' דקר 11, קריית מוצקין.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות