fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: מכבי מוצקין ממשיכה לסגור את הפאזל

ביום ראשון קיימה קבוצת הכדורסל של מכבי קרית מוצקין מפגש חגיגי, כולל ארוחה, עם ראש העיר חיים צורי לציון עליית הקבוצה לליגת העל. אחרי החגיגות, שהתקיימו גם באירוע הוותיקים הענק, שארגנה עמותת הספורט במוצקין, החלה הנהלת מוצקין להפשיל שרוולים לקראת עונה ראשונה מזה שנים רבות בליגה הלאומית. על חתימתו של ליאור שגב לעונה נוספת כבר דיווחנו, ועל החלטתו של עידו קוז'יקרו לא להמשיך בקבוצה בליגה הלאומית גם דיווחנו. השבוע נודע כי האופציה, שהועלתה על ידי הנהלת מוצקין לצרף את קוז'יקרו לתפקיד ניהולי כלשהו, ירדה גם היא מהפרק. קוז'יקרו, שעשוי לחתום בהפועל עכו, נפרד מהקבוצה ואיחל לה בהצלחה.

חוגגים אליפות עם ראש העיר. מכבי מוצקין וחיים צורי
חוגגים אליפות עם ראש העיר. מכבי מוצקין וחיים צורי (צילום: ניר שטיינברג)

השבוע ישבה ההנהלה עם אלמוג ברק, יבגני ליוטרין ורותם ברזילי במטרה לסגור איתם לעונה נוספת, יש הבנות, עדיין אין חתימות. גם הצעיר ניר נצר עשוי להמשיך. בנוסף לקוז'יקרו לא ימשיכו יגאל ניר, שחתם בגוש זבולון מליגה א', בר חג'בי, שככל הנראה סגר בהפועל עכו, ערן סודאי ששוחרר על ידי ההנהלה ויניב כהן הוותיק ששוקל פרישה, ואולי ימשיך לשחק בליגה נמוכה יותר.

מגן תודה לחיים צורי. מעניקים קובי פינטו ומשה גרוסמן
מגן תודה לחיים צורי. מעניקים קובי פינטו ומשה גרוסמן (צילום: ניר שטיינברג)

מאמן הקבוצה יוסי שוורץ החל לעקוב אחרי שחקנים זרים. מוקדם עדיין לסגור עם שחקנים, אבל בקבוצה מייחסים חשיבות למשקל הסגולי של שני זרים טובים בליגה הלאומית ויבדקו היטב לפני שייסגרו עם שני זרים.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות