fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל ליגה לאומית: הלב הענק של מכבי מוצקין

מחר בשעה 15:00 תארח מוצקין את הפועל מגדל העמק שירדה מזמן לליגה הארצית
עשה בית ספר לקבוצתו _ הפועל חיפה. ניב אוזן צילום: אדריאן הרבשטיין
עשה בית ספר לקבוצתו _ הפועל חיפה. ניב אוזן צילום: אדריאן הרבשטיין

 

מכבי מוצקין שוב טרפה את הקלפים. אחרי שני הפסדי בית רצופים, שסיבכו אותה בתחתית, יצאה הקבוצה לרוממה למשחק מול הפועל חיפה. מוצקין הפגינה משחק הקרבה ענק, ניצחה 75:70, ונשארה בליגה

מבחינתי העולה החדשה לליגה הלאומית בכדורסל- מכבי קרית מוצקין, היא הקבוצה הכי אטרקטיבית, הכי מלהיבה וממש ממש בלתי צפויה. אחרי שני הפסדי בית רצופים יצאה מוצקין ביום שלישי למשחק חוץ נגד הפועל חיפה המתאוששת. מבחינתה של מוצקין זה היה משחק של: 'להיות או לחדול'. בקבוצה החליטו להיות, וכל שחקן כפרט וכולם ביחד הפגינו משחק הקרבה יוצא מהכלל. הרבה לב, נשמה, נחישות ואופי הביאו השחקנים למשחק ועל כולם ניצח המאסטרו רועי פרל.

עשה בית ספר לקבוצתו _ הפועל חיפה. ניב אוזן צילום: אדריאן הרבשטיין
עשה בית ספר לקבוצתו-הפועל חיפה. ניב אוזן
צילום: אדריאן הרבשטיין

זה לא היה קל בכלל, כי הפועל חיפה הייתה במצב דומה. מוצקין אומנם הובילה ברוב שלבי המשחק, אבל היו לא מעט דקות של חרדה בהן הקבוצה נעלמה ואפשרה למקומיים לחזור למשחק ולהוביל. מוצקין פתחה טוב והובילה 18:12, אבל הפועל חיפה עשתה מהפך עם ריצה של 2:15 ועלתה ליתרון 26:27 בתום הרבע הראשון. ברבע השני מוצקין נתקעה בהתקפה 12:15 לחיפה ובסיום המחצית הראשונה חיפה הובילה 38:42. מוצקין עשתה מהפך ברבע השלישי עם משחק הגנה מעולה 17:10. ובתום הרבע מוצקין הובילה 55:52. מכאן ועד הסיום חניכיו של פרל שמרו על היתרון וניצחו 75:70.

פרט פיקנטי, ניב אוזן נתן הצגה מול קבוצתו הפועל חיפה. רום קורנליוס, שהצטרף לפני חודשיים, התגלה שוב כבינגו, האקס פקטור של הקבוצה.

קלעו למוצקין: פלורין קמפל 24, רום קורנליוס וניב אוזן 12 כ"א, אוסבי במבלה (עם דאבל דאבל של 10 נקודות ו~10 ריבאונדים), נועם מטלון 10, יבגני ליוטרין 4 ואיגור סימין 3.

המאסטרו פרל סיכם: "וואו. מגיע לנו. זה לא היה פשוט. אבל היום החבר'ה הישראלים שלנו, אם זה אוזן, שהיה ענק, מטלון עם הניסיון, קורנליוס, שנתן עבודה, כל אחד בחלקו וכמובן קמפבל במשחק הרואי. אני מאושר בשביל השחקנים שלי. זה מגיע להם".

 

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות