fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל ליגה ארצית: מכבי מוצקין לוהטת

ניצחון שלישי ברציפות מאז הצטרף לקבוצה המאמן החדש יוסי שוורץ. מוצקין קפצה בתקופה זו מהמקום האחרון למקום השישי
שלמה יאסו
פורח כמו בימים הגדולים. שלמה יאסו (צילום: נחום סגל)

תגידו מזל טוב למכבי מוצקין, שאחרי פתיחת עונה קשה עם הפסד לשתי העולות החדשות, רשמה השבוע ניצחון שלישי רצוף, ועלתה למאזן חיובי של 2:3. זה קרה ביום ראשון, אחרי ניצחון חוץ במסגרת המחזור השישי על נועלת הטבלה הפועל לב השרון 85:94.

שלמה יאסו
פורח כמו בימים הגדולים. שלמה יאסו (צילום: נחום סגל)

תצוגת התקפה נהדרת של שחקני מוצקין, שחמישה מהם קלעו בדאבל פיגרס, מסבירה את מה שקורה בקבוצה לאחרונה. נראה שהקבוצה פורחת תחת שרביטו של המאמן החדש יוסי שוורץ, ובעיקר שלמה יאסו, שהוליך את שחקני מוצקין ביום ראשון השבוע.
המשחק החל בבליץ של מוצקין שרשמה הובלה מהירה של 2:9 אחרי שתי דקות, אבל המארחים התאוששו והצליחו לסיים את הרבע הראשון ביתרון 16:18.

לרבע השני עלו שחקני מוצקין עם אש בעיניים ורז מנשה, ביחד עם יאסו, הריצו את חבריהם ועלו ליתרון 24:29 באמצע הרבע. פסק זמן של לב השרון החזיר דווקא את שחקני מוצקין יותר חדים, ותצוגה נהדרת של עומר טל הצעיר, שהופך לתגלית העונה במוצקין, הביאה את הקבוצה מהקריות ליתרון דו ספרתי של 30:42 סמוך לסיום הרבע. שחקני מוצקין המשיכו ללחוץ, ניצחו את הרבע השני 17:31, וירדו למחצית ביתרון 35:47.

לב השרון פתחה את הרבע השלישי בריצה של 0:7 וצמצמה ל-42:47 בלבד, מה שגרם לשוורץ לקחת פסק זמן מהיר. המארחים כבר הרגישו שזה הולך לכיוון שלהם, אבל למוצקין יש העונה את רז מנשה, שבמו ידיו קלע שמונה נקודות רצופות למוצקין, והעלה את קבוצתו ליתרון 45:55 באמצע הרבע. משם הסיפור הלך בצורה חד כיוונית כשבחמש הדקות האחרונות של הרבע השלישי הגנת לב השרון התפרקה.

שתי הקבוצות הלכו על התקפה בלבד ושחקני מוצקין, שקלעו 17 נקודות עד סיום הרבע, ירדו ביתרון מבטיח 58:72. מכאן בעצם המשחק היה גמור, שחקני לב השרון ניסו למזער את הנזקים, ומנגד שוורץ נתן לשחקני הספסל שלו דקות משחק ובהנהגתם של אסף רוטשטיין ולירן מורן, שבלטו במחצית השנייה, דאגו להשאיר את מוצקין בהפרש בטוח עד סיום המשחק.

תוצאת הסיום: תשע הפרש למוצקין קצת משקרת, שכן השליטה שלה לאורך שלושה רבעים במשחק הייתה מוחלטת, כשמוצקין רשמה 13 שלשות באותו ערב, ושוורץ רושם 100 אחוזי הצלחה מאז מונה למאמן הקבוצה. בעקבות ניצחונה עלתה מוצקין למקום השישי בטבלה.

קלעו למוצקין: שלמה יאסו 23, רז מנשה 20, אסף רוטשטיין 16, עומר טל 14, לירן מורן 13, עמית וייס 6 ושקד שוהם 2. ביום ראשון תארח מוצקין את אקדמיית וינגייט במסגרת המחזור השביעי של הליגה הארצית.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות