fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדוריד: מכבי מוצקין הדהימה בראשון לציון

משך כל השנים בהן משחקת מכבי קרית מוצקין בליגת העל בכדוריד נסיעה לעיר היין למשחק מול מכבי ראשון לציון, או הפועל ראשון לציון, הייתה בגדר של משחק אבוד. את הנקודות מוצקין הפסידה כבר בדרך, בין חדרה לנתניה. אחרי עונת בלהות, בה זכתה מוצקין בשש נקודות כל העונה (כל השש מול קבוצות תחתית) פתחה מוצקין את העונה בשישי שעבר במשחק חוץ נגד מכבי ראשון לציון. אם היה טוטו בכדוריד, אין ספק שהמהמרים לא היו שמים את כספם על קרן הצבי.

בניגוד לכל התחזיות המשחק הסתיים בתוצאה תיקו 31:31 ובסיום דווקא האורחים ממוצקין ירדו בתחושה של החמצה גדולה, כיוון שמוצקין הובילה 30:31 והייתה קרובה לניצחון, אבל בדקה האחרונה הצליח הוותיק הבלתי נגמר של ראשון יואב נאמן לכבוש שער שוויון. המשחק היה שקול לכל אורכו, בתום המחצית הראשונה הובילה ראשון 14:15, אבל לקראת הסיום ביצעה מוצקין מהפך והייתה קרובה לניצחון מפתיע מאוד.

נכון שמכבי ראשון שיחקה ללא שני הזרים שלה, ונכון שמוצקין שיחקה עם "שלושה זרים". כן אני יודע שבליגת העל מכסת הזרים לכל קבוצה היא שניים בלבד, אבל כבר כתבתי בשבוע שעבר שהרכש הכי טוב שעשתה מוצקין בקיץ היה עם המתאזרח טונדיי עבדול ראשיד. השחקן ששיחק בעבר במוצקין היה משך שנים על תקן של שחקן זר והיה מהבולטים בליגה. הוא העונה האקס פקטור של מכבי מוצקין. ועדיין זו לא סיבה שקבוצה שמתיימרת לזכות בדאבל תפסיד נקודה יקרה בבית מול מכבי קרית מוצקין.

yad01
האקס פקטור של מוצקין. טונדיי עבדול ראשיד (צילום: איסר רביץ)

בשורות מוצקין בלטו שני הזרים אלכס בושיץ', שכבש 10 שערים, וננאד מנדיץ', שכבש 6 שערים. גם עבדול ראשיד כבש 6 שערים. בסך הכל 22 שערים, מתוך 31 של "שלושת הזרים" של הקבוצה.

סרגיי נוסקין, שהשנה הזו תהיה ככל הנראה שנת הפריצה הגדולה שלו, כבש 3 שערים. גם ליאב משה ואריה אוחיון כבשו 3 שערים כ"א. אגב בראשון לציון שיחק הקפטן לשעבר של מוצקין ולדי קופמן שכבש 5 שערים.

הנקודה היקרה שבה זכתה נותנת המון תיאבון לקבוצה וכמובן משפרת מאוד את המורל והביטחון להמשך. יהיה מעניין לראות מה תעשה מוצקין במשחקים הבאים.

כבר היום (שישי) מחכה לקבוצה משוכה קשה בדמותה של הפועל אשדוד, שתבוא מוכנה אחרי הסנסציה בראשון ותיתן למוצקין את הכבוד הראוי. זה יהיה מפגש פיקנטי ומעניין עם שני שחקני מוצקין המושאלים לאשדוד, השוער המצוין אורן מאירוביץ והקיצוני ברק עמר שעבר לא מזמן לאשדוד.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות