fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדוריד ליגת העל: אווירת נכאים במכבי מוצקין

ארבעה מחזורים לסיום הליגה הסדירה ומצבה של מכבי קרית מוצקין מחמיר משבוע לשבוע. בשישי שעבר יצאה הקבוצה למשחק חוץ, אבוד מראש, נגד מכבי תל אביב עשרה ימים קודם נפגשו הקבוצות בחצי גמר גביע המדינה. זה נגמר בתבוסה
איגור ראדוייביץ'
יתכן שגמר את העונה. איגור ראדוייביץ' (צילום: איסר רביץ)

אוקי, מכבי ת"א ומכבי מוצקין לא באותה הליגה, אבל זה היה מפגש בין הקבוצה הכי טובה בליגה, עם הכושר הכי טוב, לבין הקבוצה שנמצאת היום בכושר הכי גרוע בין כל קבוצות הליגה.

איגור ראדוייביץ'
יתכן שגמר את העונה. איגור ראדוייביץ' (צילום: איסר רביץ)

מה קרה למוצקין מאז פתיחת הסיבוב הראשון? מסתבר כי הסיבוב הראשון המצוין גבה מחיר גבוה והעומס על השחקנים היה קשה מדי. רובם סיימו את הסיבוב הראשון במצב גופני גרוע ובפתיחת הסיבוב השני המצב הלך והחמיר. אין שחקן בקבוצה, מבין עשרת השחקנים הבכירים, שלא עבר פציעה במהלך התקופה, היו כאלה שנפצעו פעמיים, והיו מקרים בהם בו זמנית היו שבעה שמונה פצועים. מכבי מוצקין של הסיבוב השני היא קבוצת תחתית, על פי קצב צבירת הנקודות. למזלה היא צברה מספיק נקודות בסיבוב הראשון כדי לסיים את העונה בפלייאוף של שמונה הראשונות, אבל המטרה שהציבה לעצמה הקבוצה בפתיחת העונה- לסיים את הליגה הסדירה במקום הרביעי ולהגיע בהמשך לפיינל פור, לא תצא לפועל.

ספק אם היא תסיים במקום החמישי, כפי שסיימה בעונה שעברה, כדי להתמודד נגד הקבוצה במקום הרביעי, שתהיה קרוב לוודאי בני הרצליה. במצב רגיל מוצקין הייתה יכולה לעמוד במשימה, אבל במצבה הנוכחי ספק עם יהיו לה כוחות לעמוד בנטל. מקום 6-8 בתום העונה הסדירה, יחסל סופית כל תקווה להגיע לפיינל פור, כי בפלייאוף תחכה לה אחת משלוש הקבוצות הבאות: מכבי ת"א, הפועל ראשון לציון, או מכבי ראשון לציון. תלוי במקום שבו תסיים מוצקין. לא צריך להרחיב בעניין הסיכויים של הקבוצה מול אחת משלוש הקבוצות החזקות של הכדוריד הישראלי.

ולדי קופמן
נקווה שישחק ביום ששי. ולדי קופמן (צילום: נחום סגל)

היום תהיה למוצקין הזדמנות להתברג בכל זאת במקום החמישי כשתארח את נס ציונה. כאמור לשתי הקבוצות יש 17 נקודות, רק הפרש שערים טוב יותר של נס ציונה מציב אותה לפני מוצקין, בין שתיהן התברגה חולון, שגם לה 17 נקודות.

בסיבוב הראשון נפרדו הקבוצות בתוצאת תיקו 25:25. על פי סגל השחקנים  מוצקין בהחלט טובה יותר, אבל לאור המצב הקשה של הקבוצה ספק אם הביתיות תעזור הפעם. נכון לתחילת השבוע היה ברור כי הזר איגור ראדוייביץ', ששבר אצבע, לא ישחק, ייתכן שהוא גמר את העונה כי הוא הצטווה לנוח שלושה עד ארבעה שבועות.

איתי גושן (פציעה ברגל) וולדי קופמן (חום גבוה) לא התאמנו בתחילת השבוע ובקבוצה מקווים שהם ישחקו היום. הזר השני וליקו מילוסביץ' לא החלים לחלוטין מפציעה, אבל הוא ישחק. מור קמחי חזר להתאמן אחרי שישב שבעה בעקבות מות אביו.

למרות כל מה שנכתב כאן, לעולם אל תספידו את מכבי מוצקין. הקבוצה ידעה תמיד להתעלות כשהיא עם הגב אל הקיר. היום שישי בשעה 16:30 מוצקין תארח את נס ציונה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות