fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יום שישי הוורוד, שני השחור

קבוצת הכדוריד של מכבי קרית מוצקין זכתה בשישי שעבר בניצחון ראשון העונה במשחק שהגדרנו, "על החיים ועל המוות, על אס"א תל אביב, אבל אז הגיע יום שני עם הפסד לאחרונה בטבלה - הפועל רמת גן ופיצוץ משחק של אס"א, שממנו אס"א עשויה להרוויח, ומצבה של מוצקין החמיר
חסר לקבוצה במשחקי החוץ. מאור הפוטה (צילום: איסר רביץ)

שלושה ימים בלבד חגגה מכבי קרית מוצקין את נצחונה הראשון העונה (מחזור 10) על אס"א תל אביב, ואז הגיע יום שני והכל התהפך. בשישי שעבר התייצבה מוצקין למשחק של "על החיים ועל המוות, נגד אס"א תל אביב, אחרי שבשבועיים שקדמו למשחק היא נוצחה בשני משחקים אחרים מול קבוצות תחתית – עירוני רחובות ומ.כ. חולון. הפעם חניכיו של מילאן סטאניץ' הגיעו חדים ודרוכים למשחק וניצחו 27:31. ניצחון סופר חשוב, שהקפיץ את הקבוצה למקום התשיעי, במקום אס"א, שירדה למקום ה-10. לשתי הקבוצות 5 נקודות. בהמשך הגיעה בשורה טובה מחולון על נצחונה של הקבוצה המקומית על הפועל רמת גן, שתקועה במקום האחרון עם שתי נקודות בלבד, שלוש פחות ממוצקין. אוויר לנשימה לצהובים מהקריות.

המשחק היה אגרסיבי ובמהלכו הורחק ליאב משה בכרטיס אדום, ביחד עם שחקן מאס"א. מוצקין שלטה במשחק, אך רק בדקות האחרונות הבטיחה את נצחונה. שני הזרים נתנו הצגה, מלך השערים אלכס בושיץ', שכבש 12 שערים וננאד מאנדיץ', שמאז שחזר מהפציעה, מפגין יכולת גבוהה וכבש 6 שערים. משמע שניהם כבשו 18 שערים מתוך 31. הקיצוני מאור הפוטה הוכיח עד כמה הוא חשוב לקבוצה, כשכבש 5 שערים, ומצד שני חסר לה במשחקי החוץ אליהם הוא לא נוסע, כיוון שהוא שומר שבת. בשורה התחתונה מוצקין חגגה ניצחון ראשון וחשוב.

כבשו למוצקין: בושיץ' 12, מאנדיץ' 6, הפוטה 5, טונדיי עבדול ראשיד 4, אלמוג איבגי 3 ומשה שער אחד.

yad01
חסר לקבוצה במשחקי החוץ. מאור הפוטה (צילום: איסר רביץ)

ואז הגיע יום שני השחור. שלושה ימים אחרי הניצחון הראשון העונה יצאה מוצקין למשחק חוץ נגד סוגרת הטבלה הפועל רמת גן. היום נפתח רע והסתיים רע מאוד. כבר בדרך נתקעה ממוצקין בפקקים, פאשלה גדולה, זה אפילו לא היה יום גשום כמו היומיים שאחרי, אבל כולם יודעים איזה פקקים יש בשעות אחר הצהריים בדרכים. המשחק החל באיחור של רבע שעה, עם הרבה דפיקות לב ועצבים בדרך וחימום לא מספיק טוב. כל אלה גרמו לחוסר שקט וריכוז, ואת זה ניצלה הפועל רמת גן ששלטה כל המשחק וניצחה 31:37, אחרי שהובילה במחצית הראשונה 15:19. תוצאת המשחק מספרת על משחק ההגנה של מוצקין. לספוג 19 שערים במחצית אחת ועוד 18 במחצית השנייה, זה הרבה מעל המצופה מקבוצה שנלחמת על חייה במשחק הכי חשוב שלה.

פועל יוצא מההפסד, רמת גן צמצמה שוב את הפער לנקודה בלבד ממוצקין ומאס"א תל אביב, אלא שמאוד ייתכן שאס"א תל אביב, שמשחקה נגד מכבי ראשון לציון פוצץ בשל תקרית אלימה, תזכה מן ההפקר ותקבל ניצחון טכני. הכל תלוי בהחלטת בית הדין של איגוד הכדוריד.

ליגת העל יצאה לפגרה של חמישה שבועות, אבל היום יתקיים הסיבוב הראשון של גביע המדינה, כאשר מכבי קרית מוצקין תארח בהיכל גושן את עירוני רחובות. הגרלה די נוחה, אבל המנצחת במשחק תשחק בשלב רבע הגמר נגד המנצחת בדרבי של ראשון לציון. זה כבר לא קל.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות