fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חברים במאני טיים

רונן בן הרוש, בוגר השייטת, יליד עכו המתגורר כיום בקרית מוצקין, לא תיאר לעצמו כמה עזרה ותמיכה יקבל מחבריו לשירות הצבאי, באחת התקופות הקשות בחייו , לאחר שהתרסק כלכלית. הם היו שם לצדו, גם בבית המשפט, ולפני כשבועיים הגיעו לתמוך שוב, הפעם בפתיחת המסעדה החדשה שלו
עכשיו הוא יכול לחייך בהקלה. רונן בן צור במסעדה. צילום:הרצל שפירא

בסוף חודש נובמבר נחנכה במכללת ויצו בחיפה מסעדת סול, המעניקה שירותי מזון ושתייה לסטודנטים. חלק מבאי אירוע ההשקה לא קשורים למוסד החינוכי בה נפתחה המסעדה, אך הייתה להם סיבה טובה להגיע ולפרגן למנהל המקום, רונן בן הרוש.

מי שהיה במשך שנים בעל החברה שהיתה אחראית לכל נקודות המזון בטכניון, כולל המנזה המפורסמת, וניהל שירותי קייטרינג שסיפקו מזון לגופים ממשלתיים ולכל האירועים הנחשבים של החברות הגדולות ביותר, נפל מנכסיו וניצב בפני פשיטת רגל.

"היו לי 120 עובדים, שדאגתי להם בגופי, כדי לשלם את כל מה שצריך. אלו עובדים עם משפחות שעבדו אצלי שנים. כשסגרתי את העסק, הבנתי שיש עוד כאלה שדורשים את כספם ונקלעתי למצב כלכלי מאוד לא טוב. ההפתעה הכי גדולה היתה אחרי שנה, כשמע"מ החליט לתבוע אותי באופן אישי".

מי שנחלצו לעזרתו היו החברים מהשייטת. "אני מאוד רגיש ולא ידעתי אף פעם לקבל עזרה, תמיד הענקתי ותמכתי ואף פעם לא ציפיתי שיחזירו לי. המצעד בבית המשפט, בליווי המלל שנאמר שם, הדהים אותי. לא הבנתי מה קורה, עד שראיתי שכולם הגיעו לבית המשפט בשבילי. נאמרו עליי מילים, שלא ידעתי שהן קיימות. היה מאוד מרגש".

הסיפור המלא יתפרסם מחר ב"הד הקריות"

עכשיו הוא יכול לחייך בהקלה. רונן בן הרוש במסעדה. צילום:הרצל שפירא

 

השקת המסעדה. צילום: הרצל שפירא

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות