fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דרושה: מורה לתנ"ך

שלושה שבועות מאז פתיחת שנת הלימודים וטרם הועסקה מורה לתנ"ך. התלמידים צפויים להיבחן בסוף השנה בבחינות הבגרות. אחד ההורים: "מה יעשו? יעמיסו על התלמידים את כל מה שהפסידו, זה פשוט ביזיון". משרד החינוך: "בית הספר עושה מאמצים לאתר מורה מחליפה"
תנ"ך. (צילום אילוסטרציה)
(צילום אילוסטרציה)

"זה מחדל שלא יתואר", כך מכנים הורי תלמידי תיכון "אורט"- קרית מוצקין, את העובדה שילדיהם לא לומדים את מקצוע התנ"ך מאז פתיחת שנת הלימודים. הסיבה: פשוט אין מורה.

מתחילת השנה לא הועסקה מורה לתנ"ך בבית הספר ומרבית התלמידים אמורים להיבחן בבחינת הבגרות שתתקיים בסוף השנה.

 אחד ההורים: "לא יתכן שבמהלך החופש הגדול לא נפתרה הבעיה, על אחת כמה וכמה בשבוע השלישי ללימודים, ואנחנו לא רואים פתרון באופק. אמנם הובטח לנו שהנושא בטיפול ושיוחזרו לתלמידים כל השעות שהפסידו בלימודי תנ"ך, אבל בינתיים הילדים פשוט לא לומדים תנ"ך. לא ברור לי איך הם מתכוונים להשלים שעות בהמשך שגם כך מערכת הלימודים עמוסה מאוד. כמה גם אפשר להלחיץ את הילדים?"

תנ"ך. (צילום אילוסטרציה)
(צילום אילוסטרציה)

אמא לאחד התלמידים הוסיפה שהמקרה ממש מקומם: "אחר כך באים בטענות לתלמידים ולהורים שהציונים נמוכים והתוצאות לא טובות, זה הרי ברור למה.  כשימצאו בסוף מורה, יעמיסו על התלמידים את כל החומר שהפסידו בבת- אחת והתוצאות גם תהיינה בהתאם. אין שום סיבה שבבית ספר מוביל, תחל שנת הלימודים ללא סגל מורים מלא, זה פשוט ביזיון".

ממשרד החינוך נמסר בתגובה: "בית הספר עושה מאמצים לאתר מורה מחליפה. תלמידי בית הספר ילמדו תנ"ך כאשר כל שעות הלימוד שלא התקיימו יוחזרו כנדרש".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות