fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"בתיה הוא רוצח אותי, הוא דקר אותי"

כתב אישום הוגש הבוקר נגד רועי אוחנה, תושב קרית מוצקין שרצח את אמו ודקר את חברתו. מכתב האישום עולה כי אוחנה ניסה לרצוח את חברתו ולאחר מכן דקר את אמו למוות
רועי אוחנה
רועי אוחנה (צילום עצמי)
רועי אוחנה
בקשה לעצרו את תום ההליכים. רועי אוחנה (צילום עצמי)

פרקליטות מחוז חיפה הגישה באמצעות עוה"ד ענבל ברנסון לפני זמן קצר לבית המשפט המחוזי בחיפה כתב אישום נגד רועי אוחנה בן 25 תושב קרית מוצקין בגין ביצוע עבירות של רצח, ניסיון לרצח ושתי עבירות של חבלה בכוונה מחמירה.

על פי עובדות כתב האישום לפני כשבועיים בשעות הצהריים, הסיע הנאשם יחד עם חברתו שני, את אימו לדירתה לאחר שחרורה מאשפוז בבית החולים רמב"ם בחיפה, סמוך לשעה 14:30, לאחר שהחליט הנאשם להמית את חברתו שני, יצא מהדירה, ניגש אל המחסן והצטייד בפגיון וחזר אל הדירה. הנאשם נכנס אל חדר השינה, התיישב על המיטה, כשהוא מסתיר את הפגיון מאחורי גבו, וקרא לחברתו שני.

שני נכנסה אל חדר השינה ולבקשת הנאשם סגרה את דלת החדר. ואז שלף הנאשם את הפגיון ודקר את שני דקירה אחת בחזה. שני נמלטה מן החדר ורצה אל אמו ששכבה על הספה בסלון, תוך שהיא צועקת "בתיה הוא רוצח אותי, הוא דקר אותי" והמשיך לדקור אותה מספר דקירות.

אימו המנוחה צעקה לעבר הנאשם שיחדל ממעשיו, ואז דקר הנאשם גם את אמו דקירה אחת בבטנה. בשלב זה ניגש הנאשם אל המטבח, הניח את הפגיון ונטל מהמטבח סכין ועזב את הדירה. לאחר שהנאשם דקר את אימו ואת שני ובמהלך בריחתו, גרם הנאשם לעצמו באמצעות הסכין לחתך בפרק כף ידו וכן לשריטות נוספות. כשהסכין ברשותו, נמלט מהמקום כשהוא נוהג ברכב. בהגיעו לרחוב משה שרת בקרית אתא, התנגש הנאשם עם רכבו ברכב נהוג בידי אברהם שבתני, שהיה אותה עת בעצירה מלאה, כשלפניו מכוניות נוספות שהיו בעצירה, בשל אור אדום ברמזור בכוון נסיעתו.

הנאשם ואברהם יצאו כל אחד מרכבו, ולאחר חילופי דברים קצרים, נטל הנאשם מרכבו את הסכין ודקר באמצעותה את אברהם בבטנו. לאחר מכן ברח הנאשם רגלית ממקום ההתנגשות לכוון שדות סמוכים. בדרכו, הגיע הנאשם לחצר בניין שבבנייה בקרית אתא, והבחין באחמד חילף שהיה בחצר הבניין. הנאשם ניגש אל אחמד ודקר אותו בחזהו באמצעות הסכין, ולאחר מכן המשיך בבריחתו לכיוון השדות, שם הסתתר עד שאותר על ידי המשטרה ונעצר.

אמו של הנאשם הובהלה לבית חולים וכעבור שעתיים לערך נפטרה מאיבוד דם נרחב כתוצאה מהדקירה, שחדרה לכבד.

שופט ביהמ"ש המחוזי בחיפה רון שפירא האריך עד להחלטה אחרת את מעצרו של אוחנה עד לתאריך 7 ליולי. במסגרת הדיון הראשוני בבקשת המאשימה לעוצרו עד לתום ההליכים נגדו ציין בהחלטתו השופט שפירא, כי למעשה הודה הנאשם בחלק מהמיוחס לו, וקיימות עדויות נוספות, אשר די בהן לבסס תשתית ראייתית מספיקה לצורך שלב המעצר הארעי.

עו"ד לימור דדון
טרגדיה. עו"ד לימור דדון (צילום: עצמי)

השופט שפירא ציין כי השב"ס מתבקש לבדוק ולהודיע מדוע הנאשם אזוק בעת היותו בבית חולים פסיכיאטרי. זאת בגין קביעתו של ד"ר ראוכברגר מנהל מחלקה במרכז לבריאות הנפש בשער מנשה מציין כי היות הנאשם מוחזק בשלב זה במחלקה כאשר הוא אזוק, בליווי שוטרים, דבר המקשה על הליך השלמת חוות הדעת. הפסיכיאטר ציין כי מבחינה פסיכיאטרית ורפואית, הוא אינו מהווה סכנה לעצמו ולזולתו, בעיקר לאור העובדה שהוא נתון להשגחה צמודה של שני שוטרים ונמצא במחלקה של החטיבה לביטחון מירבי במרכז לבריאות הנפש בשער מנשה.

אוחנה מיוצג על ידי עורכי הדין לימור ויוני דדון שמסרו: "לטעמנו המדינה הזדרזה להגיש כתב אישום וזאת בטרם התברר מצבו הנפשי של רועי, יש לנו יסוד ממשי להניח כי לאחר שיתברר מצבו הנפשי ניווכח כי מדובר בטרגדיה נוראית ולא באירוע פלילי".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות