fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בקרוב: מגדל האמנים בקרית מוצקין

עמותת 'מגדל האומנים' מגייסת רוכשים למכרז בפרויקט שלב ב' של השכונה ומציעה מחירים נמוכים משמעותית; דירת 5 חדרים תימכר החל מ-1.2 מיליון שקלים
קרית מוצקין. צילום באדיבות העירייה

עמותות הרכישה הופכות בעת האחרונה לאופציה הטובה והמשתלמת ביותר בשוק הדיור, שממשיך בעליית המחירים עקב העיכוב בהחלת חוק המע"מ. עמותת 'מגדל האומנים', בניהולה של חברת 'שמגר ואקנין נדל"ן', גייסה את מיטב בעלי המקצוע בתחום הנדל"ן כגון חברת 'סלע בינוי', 'עוזי גורדון אדריכלים' ובשיתוף משרד עו"ד לב קורן-שושני, מגייסת רוכשים להתמודדות במכרז לבניית 82 יחידות דיור בר השגה בשכונת היוקרה של הקריות- משכנות אומנים.

מחיר השוק לדירת 4 חדרים  בשכונה נעים כיום סביב ה-1.3 מיליון שקלים ו-1.6 מיליון שקלים לדירות 5 חדרים. בניית שלב א' בשכונה הסתיימה ובדצמבר הקרוב יערך המכרז לבניית שלב ב'.

חברת 'שמגר ואקנין נדל"ן' הקימה מספר קבוצות רכישה מצליחות שזכו במכרזים של המנהל בנהריה ובטירת הכרמל. עמותות הרכישה מאפשרות למעשה התמודדות של רוכשים פרטיים במכרזים של מנהל מקרקעי ישראל, כאשר העמותה המנהלת מתקשרת עם קבלן מנוסה ובעל שם, וכך חוסכת את הרווח היזמי בפרויקטים- רווח שהופך לחסכון של מאות אלפי שקלים במחיר הדירה ועובר ישירות לרוכשים.

עוד מוסיף שמגר כי המכרז הוא הזדמנות יוצאת דופן לרוכשים. "יש פה בשורה אמיתית לזוגות ומשפחות, שיכולות להשיג דירה בבניין מדהים שימוקם בין פארק של 70 דונם ממזרח לבין מתקני ספורט ונופש ממערב ונוף לים מהדירות הגבוהות- כל אלה במחיר נמוך משמעותית ממחירי השוק.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות