fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית מוצקין: אבישר הגיש התראה לפני תביעה נגד פעיל פוליטי של ישראל ביתנו

ציקי אבישר. צילום: דורון גולן
ציקי אבישר. צילום: דורון גולן

יו"ר תנועת רוח חדשה במוצקין, ציקי אבישר, שלח מכתב התראה לפני תביעה לג'ורג' שלו, שהגיש תלונה במשטרה נגד אבישר בטענה שהוצע לו שוחד בחירות.

בשבוע שעבר פרסם שלו, שמזוהה עם מפלגת ישראל ביתנו, פוסט בפייסבוק ועל פיו הוא נפגש עם אבישר ובפגישה שנערכה ביניהם הציע לו אבישר לקדם את אשתו לתפקיד בכיר יותר בעירייה, בתמורה לכך ששלו יתמוך באבישר בהתמודדותו לראשות עיריית קרית מוצקין. לאחר פרסום הפוסט הגיש שלו תלונה במשטרה זבולון נגד אבישר בטענה שהוצע לו שוחד בחירות.

אבישר הכחיש כל קשר לטענות של שלו ומיד לאחר פרסום הפוסט שלח הוא שלח לשלו מכתב התראה לפני תביעה על סך של מאה אלף שקלים. הפגישה בין השניים תועדה בהקלטה שממנה עולה בבירור כי לשלו יש טינה גדולה נגד ראש העירייה, חיים צורי, על כך שאשתו לא קודמה בעירייה.

באותה הקלטה אף טוען שלו בפני אבישר כי הוא עשה עבור צורי טובות רבות ואף העביר לרשותו רשימה של אלפי פעילים של של ישראל ביתנו. "אני מבחינתי יום החשבון הוא יום הבחירות" אומר שלו לאבישר. שלו מסר ל"הד הקריות" כי קיבל את מכתב ההתראה לפני תביעה והוסיף כי "הגשתי תלונה והמשטרה תתחיל לחקור". בנוגע להקלטת השיחה בינו לאבישר הוא אמר "דואג? בכלל לא".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות