fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תערוכה מיוחדת לציון 75 שנים לקרית ים

אחד המוצגים בתערוכה (צילום: דוברות קרית ים)
אחד המוצגים בתערוכה (צילום: דוברות קרית ים)

במסגרת האירועים לציון 75 שנה להקמתה של קריית ים נבחרה העיר לארח תערוכה מיוחדת של פורום אמני יחדיו המאגד בתוכו אמנים ויוצרים מתחומים שונים ומכל העדות הדתות והזרמים בישראל.

אחד המוצגים בתערוכה (צילום: דוברות קרית ים)
אחד המוצגים בתערוכה (צילום: דוברות קרית ים)

התערוכה הנקראת "אני ואתה…" מוצגת באולם אשכול פיס שבעיר ובה כ 40 עבודות בהן ציורים פסלים ומייצגים המשקפים תרבויות וחוויות שונות. אחת העבודות של האומן חיים בירן היא מייצג בשם כמהה אשר באמצעות גופי תאורה המותקנים בתוכו מקרין צורה של מגן דוד על התקרה שמעליו.

את היוזמה לקיום התערוכה העלו הצייר רדואן מנצור והאוצר אריה רובינוביץ בפני ראש העיר דוד אבן צור אשר פרס את חסותו על התערוכה וציין כי שיח תרבותי בין כל העדות והדתות בישראל הוא המפתח לדו קיום של כולנו במדינת ישראל. "אני סמוך ובטוח כי כל אחת ואחד מהמבקרים בתערוכה יימצא בה את משאלות הלב הכמוסות שלו ואת ההוויה הפנימית המקננת בו" אמר אבן צור. האוצר אריה רובינוביץ אשר ציין כי להציג את התערוכה בקריית ים ובמיוחד במקום שבו מבקרים מאות תלמידים מורים ומחנכים היא זכות גדולה ההופכת את המוצגים למשמעותיים וחשיפתם לרחבה  יותר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות