fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תושב קרית ים נעצר לאחר שתקף נהג אוטובוס

החשוד פגע באוטובוס במהלך נסיעתו והחל לאיים על הנהג ונוסע אחר. מעצרו הוארך בחמישה ימים
אוטובוס אגד
אוטובוס אגד ( צילום ארכיון: רותם כבסה)
עו"ד יוני דדון
עו"ד יוני דדון (צילום: עצמי)

תושב קרית ים שפגע באוטובוס בזמן נסיעה לאחור, נעצר בחשד כי תקף את נהג האוטובוס, איים ותקף אותו וקטין נוסף שהיה עד לאירוע. על פי החשד, ביום חמישי שעבר, נסע החשוד הרחוב יוספטל בעיר. תוך כדי נסיעה לאחור, פגע באוטובוס שעבר בסמוך. החשוד עלה לאוטובוס, איים כי יתפוס אותו בחוץ. בנוסף, איים החשוד על נער שהיה על האוטובוס, חטף ממנו את מכשיר הטלפון שלו, ניגש שוב לנהג האוטובוס ותקף אותו. לאחר מכן החל לרדוף אחרי הנער שנמלט מהמקום מחשש.

החשוד נעצר והובא אל בית משפט השלום בקריות לדיון הארכת מעצרו. נציג המשטרה רס"ר גהאד מוראד, ביקש להאריך את מעצר החשוד בשבוע ימים וטען כי שחרורו יסכן את שלום הציבור. עו"ד של החשוד יוני דדון, אמר כי אכן מדובר בחשד לעבירות חמורות ואין חולק על כך שמדובר בפעולות חקירה מורכבות שיש צורך במספר ימים כדי לבצען. עם זאת טען עו"ד דדון, פעולות החקירה הקריטיות הן אלה שיכולות לקשור את החשוד למקום ולכן קודם יש לזהות אותו כמי שנכח במקום.

השופטת עפרה חמו אטיאס אמרה בהחלטתה כי שוכנעה שקיים יסוד סביר לחדש שהחשוד אכן עבר את העבירות המיוחסות לו. עוד אמרה השופטת בהחלטה כי היא שוכנעה ששחרור החשוד יביא לשיבוש הליכי חקירה והורתה להאריך את מעצרו בחמישה ימים.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות