fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תוך כמה ימים: חמש אחיות ילדו זו אחר זו באותו בית החולים

מחלקת יולדות א' בבית חולים רמב"ם הפכה למחלקה משפחתית במיוחד. בהפרש של כמה ימים, הגיעו למחלקה חמש אחיות, בנות לשתי משפחות שונות, אשר ילדו אחת אחרי השניה
האחיות יולדות יחד. מימין שלומית ויוסי, משמאל אורטל ובנימין ( צילום: דוברות רמב"ם)
האחיות יולדות יחד. מימין שלומית ויוסי, משמאל אורטל ובנימין ( צילום: דוברות רמב"ם)

כשאורטל בן יעקב, בת 20 מקרית שמואל, הגיעה במהלך חול המועד ללדת את בנה הבכור ברמב"ם, המשפחה הגרעינית שלה כבר היתה בבית החולים וחיכתה לה. זאת משום שיומיים לפני כן אחותה הגדולה, שלומית מיראל, גם היא בת 24 מקרית שמואל, ילדה אף היא את בתה השנייה ושהתה באותה המחלקה. כאשר האחיות שכבו זו לצד זו באותו החדר, הן נזכרו איך ימים ספורים לפני כן אחותן הגדולה, אסתר קבקוזשווילי, בת 30 מקרית שמואל, הביאה לעולם את בנה החמישי, גם היא ברמב"ם.

האחיות יולדות יחד. מימין שלומית ויוסי, משמאל אורטל ובנימין ( צילום: דוברות רמב"ם)
האחיות יולדות יחד. מימין שלומית ויוסי, משמאל אורטל ובנימין ( צילום: דוברות רמב"ם)

אמן של הבנות, מרינה קרן , מספרת כי בשבועיים האחרונים היא נכנסת ויוצאת כל הזמן ממחלקת היולדות ברמב"ם: "זה חודש של שמחות", אומרת הסבתא המאושרת, "קודם ברית לבן של אסתר ורוני, אחר כך חגגנו את פסח, בהמשך בריתה לבת של שלומית ויוסי ואחר כך בעזרת השם ברית נוספת לבן של אורטל ובנימין. אנשים מתקשרים לומר מזל טוב על לידה אחת ואנחנו כבר מבשרים על לידה נוספת. שנמשיך לשמוח כך כל הזמן".

גם האחיות עצמן לא הספיקו לעכל את השמחה המשולשת. "זה כיף גדול ללדת יחד עם אחותי, זו חוויה שלא נשכח", אומרת אורטל, האחרונה מבין האחיות שהגיעה ללדת בביה"ח. אגב, ברוח חג הפסח ציינו בני הזוג בן יעקב שבנם, הוא הנכד ה-12 לסבתא מרינה, בדומה לאביו בנימין ששמו מייצג את השבט ה-12משבטי ישראל.

גם הן ילדו יחד. אמאני מימין וורדה ובנה  משמאל (צילום: דוברות רמב"ם)
גם הן ילדו יחד. אמאני מימין וורדה ובנה משמאל (צילום: דוברות רמב"ם)

בהמשך המסדרון ממשיכה האווירה המשפחתית במחלקה, עם שתי אחיות נוספות אשר הגיעו ללדת באותו היום ברמב"ם. בלילה שבין שבת לראשון ילדה וורדה שמאלי, בת ה-22 מעכו בן בכור לה ולבעלה סאהר . שעה קלה לפני כן יצאה מחדר הלידה אחותה הגדולה של וורדה, אמאני לבאבידי, גם היא מעכו, אשר הביאה לאוויר העולם את ילדה השני – בת לה ולבעלה מוחמד שנולדה בניתוח קיסרי. "הקדמתי ללדת בכמה ימים", מספרת וורדה אשר שוכבת לצד אחותה באותו החדר, "הלידה של אמאני הייתה מתוכננת וידענו שנלד בסמיכות, אבל אין ספק שזה מאוד מיוחד ללדת באותו היום. כל המשפחה נמצאת כאן אתנו באותו החדר, והשמחה כפולה וגדולה".

 

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות