fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שלושה רכבים נשרפו בגלל מנגל ביום העצמאות

שאריות מנגל בתוך פח אשפה בחיפה גרמו לשלושה רכבים לעלות באש. במחסן בקרית ים ארבעה כלובים שהכילו עופות נשרפו כתוצאה מכשל באלתור החשמל. הכלב ששהה במקום ניצל
רכבים נשרפו בגלל מנגל של יום העצמאות (צילום: כיבוי אש מחוז חוף)
רכבים נשרפו בגלל מנגל של יום העצמאות (צילום: כיבוי אש מחוז חוף)

שלושה צוותי לוחמי אש בפיקודו של להב משמ (צ'יקו) לוי הוזעקו  אתמול (חמישי) לרחוב שלומציון המלכה בשכונת כרמליה בחיפה בעקבות דיווח על רכבים העולים באש. לוחמי האש הצליחו לבלום את התפשטות האש ולהשיג שליטה בארוע, לא לפני שהאש כילתה שלושה רכבים פרטיים ורכב נוסף נפגע אף הוא מקרינת החם. החקירה אשר בוצעה במקום העלתה כי הרכב הראשון בשורה חנה בצמוד לפח אשפה עשוי פלסטיק אשר עלה באש.

בחסות רוחות מערביות עזות אשר נשבו באותה השעה החלה האש לעבור מרכב לרכב ורק הגעתם ופעולותיהם של לוחמי האש מנעה ממנה להמשיך ולאחוז ברכבים נוספים. נבדק החשד כי שאריות מנגל אשר הושלכו לפח האשפה הם אשר גרמו לפרוץ השריפה.

רכבים נשרפו בגלל מנגל של יום העצמאות (צילום: כיבוי אש מחוז חוף)
רכבים נשרפו. רחוב שלומציון המלכה (צילום: כיבוי אש מחוז חוף)
עצוב. המחסן שהכיל עופות בקרית ים
עצוב. המחסן שהכיל עופות בקרית ים (צילום: כיבוי אש מחוז חוף)

באירוע נוסף בו פעלו אתמול לוחמי האש בקרית ים ברחוב יהודה הלוי, ובו עלה באש מבנה אשר שימש כמחסן בצמוד לבתי מגורים. בעל המחסן גידל בו בעלי כנף בארבעה כלובים ואף אחד מהם לא שרד. הכלב המשפחתי היה היחיד אשר הצליח להימלט. חוקר שריפות אשר הגיע למקום קבע כי כשל כתוצאה מאלתור בחשמל הוא אשר גרם לפרוץ השריפה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות