fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית ים סרט מלחמה

מוטי קדוש, קשר הפועל קרית ים, מאמין שקבוצתו תישאר בליגה, למרות כל מה שעברה העונה. "אם אכן נישאר צריך לעשות עלינו סרט"

קבוצת הכדורגל של הפועל קרית ים יצאה בשישי שעבר למשחק חוץ נגד בית"ר נהריה ונוצחה בצורה אכזרית בתוצאה 3:4, אחרי שספגה שער בתוספת הזמן בבעיטת עונשין מ-11 מ'. זה קרה לה לא מעט פעמים לאחרונה. בעקבות הפסדה שקעה הקבוצה במקום ה-15 עם 26 נקודות, שממנו תתקשה להתרומם בשני המשחקים האחרונים, שנותרו לה עד סיום הליגה הסדירה. בכל מקרה הקבוצה תשתתף במשחקי מבחן על הזכות לשחק בליגה ב', אך היא תאלץ לקיים את המשחקים מחוץ לביתה בשל הדרוג הנמוך.

הקשר המסור של הקבוצה מוטי קדוש מאמין בה: "למרות כל מה שעברנו העונה, ואתה יודע כמה סבלנו העונה, אני מאמין שנישאר בליגה, כי השחקנים נותנים את הכל לטובת הקבוצה ואני מאמין בהם. אם אכן נישאר בליגה יצטרכו לעשות עלינו סרט: "הפועל קרית ים מלחמה", כמו בית שאן בזמנו.

yam 01
קדוש עם האוהדים הכי מסורים. הבת ליאל והבן נועם (צילום: איסר רביץ)

קדוש (31) החל את דרכו כשחקן במחלקת הנוער של הפועל חיפה, שם הוא שיחק עד קבוצת הנוער ואחר כך התגייס. כשהשתחרר הוא לא חזר לשחק, ורק לפני שלוש שנים הוא חזר לכדורגל עם הקמתה של הפועל קרית ים. משך שנתיים הוביל את הקבוצה לצמרת ליגה ג', כבש 14 שערים בעונה הראשונה ו-10 שערים בעונה שעברה, אבל הוא בישל הרבה יותר שערים ממה שכבש. העונה זה בא לידי ביטוי בצורה מוחשית יותר כאשר כבש ארבעה שערים ובישל פי שתיים.

קדוש מתגורר בקרית ים, נשוי ואב לליאל בת 4 ונועם בן שנתיים, עבר עונה מלאה בסיוטים, כמו שאר חבריו: "המון בלגן היה העונה בקבוצה, עברנו הרבה שינויים, כי שחקני רכש רבים שלא גדלו באזור עזבו את הקבוצה. המאמן אורן פלאש רצה להתקדם ועזב גם כן, הגיע מוטי ויצמן והלך מצוין בהתחלה, עכשיו פחות, אבל אני אופטימי".

במשחק האחרון בנהריה סגרתם פיגור של 3:1 והשוותם, אך נוצחתם משער בתוספת הזמן. זו לא הפעם הראשונה שזה קרה לכם. למה?

"אין לנו מזל עם השופטים העונה. הרבה פעמים שרקו נגדנו לפנדלים שלא היו, כך היה ביום שישי בנהריה וכך גם נגד מג'דל כרום, שקיבלו שני פנדלים במתנה. גם נגד בית"ר חיפה השופט שרק לפנדל שלא היה".

עכשיו ברור שתגיעו למשחקי המבחן מהמקום ה-15, עם הגב לקיר. לא ממש מעודד.

"זה נכון, לשני המשחקים שנותרו עד סוף הליגה אין משמעות. נגיע למבחנים בעמדת נחיתות, אבל כפי שאמרתי קודם אני מאמין בשחקנים, נבוא לתת הכל ואני מאמין שנשאיר את הקבוצה בליגה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות