fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית ים: נהגי המשאיות פתחו במחאה על הסדרי החנייה

נהגי המשאיות בקרית ים טוענים כי העירייה אוסרת עליהם להחנות את המשאיות במתחם החנייה שהוקצה להם בשדרות ירושלים. הנהגים: "אם לא נקבל תשובות והסדר החניה, ביום שישי נסגור את כל הקריה"
נהגי המשאיות בקרית ים (צילום: פרטי)
נהגי המשאיות בקרית ים (צילום: פרטי)

עשרות נהגי משאיות מקרית ים, מאיימים להגיב בחריפות באם יילקח מהם מתחם החנייה בו הם משתמשים להחנות את רכביהם, כפי שלדבריהם מתכננת העירייה לעשות. מתחם חניות כלי הרכב הכבדים ממוקם בסופו של שדרות ירושלים, בסמוך לשוק.

לדברי הנהג נתן מנדלוביץ' בקרית ים נהוג היה שנהגי המשאיות יחנו בחופים, אולם הם הועברו בהמשך לחנייה מסודרת בה הם נמצאים כלום. מכיוון ששטחה היה קטן מידי עבורם, שכן מדובר בכ-50 נהגים להערכו שכולם תושבי הקריה, הם משתמשים גם בשטח העפר הצמוד אליה, מה שלא מפריע לאף גורם. לפני כשבועיים הודבקה על רכבם מודעה האוסרת עליהם להחנות שם, ואינם יודעים את הסיבה לכך. "בעירייה טוענים שאנו מעט יותר נהגים ממה שאנחנו באמת ומצפים שנחנה רק בשטח האספלט, זה לא מספיק, צריך לזכור שאני לא יכול להחנות בצמוד למשאית אחרת , אנחנו לא נוהגים ברכבים פרטיים, ואני זקוק למספיק מרחב תנועה בשביל להסתובב".

הנהגים נפגשו בסוף השבוע שעבר לדון במאבקם ואינם מתכוונים להצניע אותו. "בינתיים לא זכיתי להתייחסות בעירייה, נעשה שיירת מכוניות שנוסעת לאט בכדי למשוך תשומת לב. זה לא הגיוני שאדם שבמילא נוהג כל היום ומתעייף, יצטרך לשבור את הראש בלחפש מקום חניה כשהוא סוף סוף חוזר לעירו".

מעיריית קרית ים נמסר: "קרית ים הפכה בעת האחרונה לעיר מקלט לנהגי משאיות מכל הסביבה זאת לאחר שבקריות השכנות צומצמו החניוניום המיועדים לכך .
לאור זאת מתאפשרת מעתה חניה בחניונים המיועדים לכך רק לנהגים תושבי המקום וזאת באמצעות תווי חניה המחולקים בעירייה.
בדרך זו מבטיחה העירייה את איכות החיים של תושבי העיר וכן מקומות חניה רק לבעלי משאיות המתגוררים בתחומה".

כתבה: נטע פלג

נהגי המשאיות בקרית ים   (צילום: פרטי)
נהגי המשאיות בקרית ים (צילום: פרטי)

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות