fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית ים: אלי כהן מונה לסגן הרביעי של אבן צור

כשמונה חודשים לאחר הבחירות, אלי כהן יהיה הסגן הרביעי של ראש עיריית קרית ים דוד אבן צור
אלי כהן (צילום: שאול בכר)
אלי כהן (צילום: שאול בכר)

כשמונה חודשים לאחר הבחירות, אלי כהן יהיה הסגן הרביעי של ראש עיריית קרית ים דוד אבן צור. ביום שני, השבוע, התקיימה בקרית ים ישיבת מועצת עיר, במהלכה הביא אבן צור לאישור, את תפקיד הסגן השלישי בעירייה. מינויו של כהן נקבע בעקבות הסכם קואליציוני בין סיעת "משנים כיוון" לבין סיעת חי של אבן צור.

אלי כהן (צילום: שאול בכר)
אלי כהן (צילום: שאול בכר)

מיד לאחר הבחירות, בחר אבן צור באדם אמילוב  כסגן ראש עיר בשכר, בז'אנו פלס שיהיה סגן נוסף, ללא שכר ובעו"ד שיראל בר לתפקיד מ"מ וסגנית, ללא שכר. שבוע לאחר הבחירות אמר אבן צור ל"הד הקריות": "בחרתי רק שלושה סגנים, שניים בתואר ועוד אחד בשכר. אני רשאי לבחור עוד סגן אחד, על פי חוק ואולי בעוד חצי שנה, אחרי שאראה את הפעילות של חברי המועצה אמנה סגן נוסף, אבל לא בשכר".

אבן צור נבחר לתפקיד ראש העיר, כעשרה ימים לאחר שהודיע ראש העיר המכהן דאז שמואל סיסו, שהוא פורש מהמרוץ לטובת תפקיד מנכ"ל ארגון אורט העולמי. את מקומו בסיעה תפס מספר 2 שלו, אבן צור. הסאגה המוניציפלית שעוררה פרישתו, הביאה את חבר המועצה עו"ד אלון סיסו, להגיש עתירה לבג"צ, בה טען כי המהלך היה מתוכנן וביקש לדחות את הבחירות. לאחר שבג"צ דחה את העתירה, לא לפני שמתח ביקורת על הדרך בה נעשו הדברים, התקיימו הבחירות כסדרן, ותושבי העיר בחרו באבן צור לתפקיד ראש העיר.

"בקדנציה הקודמת הייתי אופוזיציה לראש העיר שמואל סיסו ותמיד היו לי יחסים טובים עם אבן צור. לאחר משא ומתן שנמשך מיום לאחר הבחירות, החלטנו לאחרונה, שביחד, לטובת העיר נשלב ידיים. כולי תקווה שההסכם הקואליציוני בין הסיעות יישא פירות ותושבי העיר יזכו ליותר פיתוח".

כסגן ראש העיר אמור כהן להיות אמון על פרויקטים עירוניים גדולים, ביניהם הקמת היכל תרבות בעיר, הקמת פארק המים אגדות ים, פיתוח חוף הים, שינוי התב"ע של העיר ועוד.

דוד אבן צור מסר בתגובה: "כחלק מהליך הרחבת הקואליציה, בחרתי באלי כהן והסיעה שלו משנים כיוון. אני מאמין שכהן יכול לתרום לקואליציה ובגלל זה הבאתי את המינוי שלו לאישור המועצה. כהן מכהן במועצה כבר 5 שנים ויש לו ניסיון שיכול לתרום, ביחד אתנו לקידום העיר".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות