fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צורי שילם ביוקר

לאחר שסרואט חיג'אזי, עובד תחנת דלק בקרית ים, תדלק את רכבו של חיים צורי ראש עיריית קרית מוצקין, הוא שם לב כי צורי שכח עודף בסך 100 שקלים. מיד הוא יצר קשר עם המוקד העירוני והחזיר לו את כספו. "המתדלק הוכיח אזרחות טובה ולב גדול" אמר צורי
קיבל במהרה את העודף ששכח. חיים צורי (צילום:יח"צ)
קיבל במהרה את העודף ששכח. חיים צורי (צילום:יח"צ)

באחד מימי השבוע, נכנס ראש עיריית קרית מוצקין חיים צורי לתחנת הדלק סונול בקרית ים כדי לתדלק את רכבו.

אל צורי ניגש אחראי המשמרת של התחנה מחמוד סרואט חיג'אזי (51) מכפר טמרה, נשוי, אב לשלושה וסב לשני נכדים.

"ראיתי שלתחנה הגיע רכב מסוג מרצדס, שנהגו, הוא צורי,  ביקש לתדלק בכמות של טנק מלא, אז יצאתי לעזור למתדלק שקיבל את פניו" מספר חיג'אזי "תדלקתי את רכבו של צורי, והתשלום הסתכם בסכום של 350 שקלים.

צורי שילם לי, חשבתי שהוא ספר את הכסף ונתן לי 400 שקלים, אז החזרתי לו 50 שקלים והוא נסע לדרכו. אחרי שנסע כמה מטרים, ספרתי את הכסף והבנתי שהוא נתן סכום של 500 שקלים. קראתי לו שיחזור, אבל הוא לא שמע אותי".

בתחילה חיג'אזי לא ידע שמי שתדלק הוא ראש עיריית קרית מוצקין, עד שאחד המתדלקים בתחנה יידע אותו. "לא סיפרתי למתדלק שצורי השאיר יותר מדי כסף, אבל אמרתי לעצמי שאני חייב להחזיר לו עודף".

קיבל במהרה את העודף ששכח. חיים צורי (צילום:יח"צ)
קיבל במהרה את העודף ששכח. חיים צורי (צילום: יח"צ)

חיג'אזי צלצל לעיריית קרית מוצקין, שם הפנו אותו למוקד העירוני. "ענה לי מנהל המוקד קובי וסיפרתי לו את מה שקרה. אמרתי לו שצורי נתן לי יותר מדי כסף ושאני רוצה להחזיר לו את העודף. אמרתי לו שאם צורי יוכל לדבר איתי, או לשלוח נציג לתחנת הדלק, אחזיר לו את הכסף. מנהל המוקד דיבר עם צורי בטלפון השני ואמר לי שהוא בישיבה. מנהל המוקד הגיע בעצמו לתחנת הדלק ונתתי לו את הכסף עם השם והטלפון שלי. ביקשתי ממנו שראש העיר יצלצל אלי בהזדמנות ואסביר לו מה קרה".

כמה שעות לאחר מכן צלצל לחיג'אזי מנהל המוקד העירוני ואמר לו שצורי מבקש לשוחח עמו. "ראש העיר הודה לי ואמר שאני עובד אמין והוא היה מאוד נחמד. אמרתי לו שאפילו ולא היה ראש עיר, אני עובד כבר 9 שנים בסונול ואמין לכל הלקוחות, אף פעם לא לוקח יותר כסף מאף אחד.

צורי ביקש את הטלפון של מנהלת תחנת הדלק, הוא צלצל וסיפר לה על התנהלותי והחמיא לי".

חיים צורי מסר בתגובה: "כל הכבוד למתדלק, שלא ויתר, הצליח להעביר אלי את ההודעה והוכיח אזרחות טובה ולב גדול. ביקשתי למסור להנהלת סונול את הערכתי הרבה למתדלק, כל הכבוד לו".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות