fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פינוי בינוי: שכונת שפירא תהפוך לפנינה

85 אחוז מדיירי שכונת שפירא חתמו על פרויקט פינוי בינוי. החלום הולך להתגשם ושכונת שפירא בקרית ים תהפוך "לצפון תל אביב" עם מגדלים של 30 קומות. היזם: "זה פרויקט שרואים רק בערים גדולות כמו נתניה ותל אביב וימשוך אוכלוסיה חזקה מאד לקרית ים"
שישה מגדלי יוקרה. פרויקט פנינת הים בקרית ים (הדמיית מחשב)

שכונת שפירא תהפוך לשכונת פאר. חברת ליאן גרופ נבחרה להוביל את פרויקט פינוי בינוי בשכונת שפירא בקרית ים, שיכונים וותיקים שנבנו בשנות ה-50. הפרויקט ייקרא "פנינת הים" ומלווה על ידי עו"ד ירון טיקוצקי. למעלה מ-250 משפחות גרות בשכונת שפירא, מהן 200 חתמו על חוזה פינוי בינוי.  בפרויקט ייבנו שישה מגדלים של 30 קומות, כ-1500 יחידות דיור. בתמורה, יקבלו הדיירים, דירה חדשה בפרויקט בסטנדרט בנייה גבוה מאד וקו ראשון לים.

היזם והבעלים של חברת ליאן גרופ אחזקות יצחק וסרשטיין מסביר: ” זה פרויקט שרואים רק בערים גדולות כמו נתניה ותל אביב וימשוך אוכלוסיה חזקה מאד לקרית ים. אנחנו בעצם הולכים להרוס הכל ולבנות מחדש, יש משא ומתן ארוך מאד עם דיירים. אני מאמין שלא כולם יישארו לגור שם, אבל חייהם הולכים להשתנות ובגדול".

וסרשטיין מסביר כי הועדה לדיור לאומי שהוקמה לאחרונה אמורה לקצר את הביורוקרטיה ולקצר את ההליכים, כדי לקדם את הפרויקטים. עוד מסביר כי פרויקטים בסדר גודל כזה נחטפים על ידי תיירים ומשקיעים, בעיקר צרפתיים שמחפשים דירות נופש קו ראשון לים. גם המחירים לא יהיו בשמיים ביחס לאזורים אחרים בקריות. דירת 4 חדרים תימכר ב-1.2 מיליון שקלים, ו- 5 חדרים ב- 1.3 מיליון שקלים.

"במקום שאנשים ישקיעו בנתניה שם נמכרת דירה באותו הקונספט ב-600 אלף יורו, הם יוכלו לרכוש דירת יוקרה בקריות וכבר יש ביקוש רב. בתל אביב לדוגמא, דירה במגדלי האופרה עולה 10 מיליון שקלים- כלומר 100 אלף שקלים למ"ר. אנחנו החלטנו קודם כל לפתוח את השוק לאוכלוסיה המקומית, תגיע לכאן אוכלוסיה טובה ומבוססת וזו המטרה".

הכתבה תתפרסם במדור הנדל"ן של הד הקריות 

שישה מגדלי יוקרה. פרויקט פנינת הים בקרית ים (הדמיית מחשב)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות