fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פוצץ המו"מ עם השוער תום בן כליפא. נדב לוי חתם במקום

תפנית בקבוצת הכדורגל של הפועל קרית ים. רגע לפני שהנהלת הקבוצה החתימה את השוער תום בן כליפא לעונה שנייה, המו"מ התפוצץ, על רקע כספי. במקומו החתימה קרית ים את נדב לוי

"העולה החדשה" לליגה ב', הפועל קרית ים התחילה להתאמן בשבוע שעבר. מי שחשב שהאיחוד עם מכבי עכו יצור אינפלציה של שחקנים בקבוצה טעה. מסתבר שרוב שחקני מכבי עכו שהיו אמורים להצטרף באופן אוטומטי לקרית ים היו מושאלים מקבוצות אחרות והם חזרו לקבוצותיהם. אחרים שהיו משוחררים חתמו בקבוצות אחרות. למעשה רק שלושה שחקנים ממכבי עכו התייצבו לאימון הראשון, בתוכם אריק גולוב, אבי שחרור וחן לחיאני. ייתכן ששני הראשונים יצטרפו לקבוצה.

מאמן קרית ים אורן פלאש דווקא מרוצה מהמצב: "אני לא דוגל בסגל רחב של 35~40 שחקנים. בסופו של דבר הקבוצה תתבסס על השלד של העונה שעברה, כשרוב השחקנים נשארו בקבוצה. בנוסף הצטרפו שלושה שחקנים חדשים המגן יוסי גוטרמן והמגן/בלם חי בן לולו, שניהם שיחקו בעונה שעברה ברובי שפירא חיפה והשוער נדב לוי".

yam01
ירד מהפרק ברגע האחרון. תום בן כליפא (צילום: איסר רביץ)

הסיפור של השבוע קשור לעמדת השוער. תום בן כליפא היה אמור להמשיך, קרית ים אף הוציאה הודעה שהוא ממשיך, אך ברגע האחרון המו"מ התפוצץ על רקע כספי. למזלה של הקבוצה היא הצליחה להחתים מיד שוער מצוין אחר, נדב לוי (36), ששיחק בבית"ר חיפה בעונה שעברה.

מספר שחקנים ששיחקו בעונה שעברה לא ימשיכו. מדובר במגן בני בניסטי שפרש. הקשר יעקב רבינוביץ, שנקלע לסכסוך עם היו"ר רועי עטיה, החלוץ אבי כהן שחתם בקבוצה אחרת ואיתי בר דוד שלא הגיע להסכמה עם ההנהלה בעניין הכספי.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות