fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פארק אופניים ראשון בקרית ים

בהשקעה של  עשרות אלפי שקלים מתקציב העירייה והרשות לבטיחות בדרכים נחנך ב​סוף השבוע בבית הספר אלמוגים בקרית ים ​פארק הרכיבה על אופניים, הראשון בקריות.

ראש עיריית קרית ים, דוד אבן צור, בפארק האופניים בקרית ים (צילום: דוברות עיריית קרית ים)
ראש עיריית קרית ים, דוד אבן צור, בפארק האופניים בקרית ים (צילום: דוברות עיריית קרית ים)

הפארק, שהקמתו נמשכה כחצי שנה כולל בתוכו מסלול רכיבה המדמה כבישים, צמתים ותמרורי דרך שונים, מיועד ללמד את הילדים רכיבה נכונה ובטוחה על אופניים ומכשיר אותם להתמודד עם כללי התחבורה הבסיסיים.

על הקמת הפארק הוחלט בעקבות יוזמה של בית הספר בהנהלתה של ליאורה אביב בשיתוף פעולה עם מנכ"ל העירייה יניב שנקר, קב"ט מוסדות החינוך העירוני ומנהל המטה העירוני לבטיחות בדרכים דניאל קרילקאר אשר גייס למשימה גם את קובי גזית מנהל הרשות לבטיחות בדרכים סובב חיפה.

פארק אופניים בקרית ים (צילום: דוברות עיריית קרית ים)
פארק אופניים בקרית ים (צילום: דוברות עיריית קרית ים)

הפארק  פתוח לכלל תלמידי העיר ובבית הספר נערכים גם לארח בתי ספר מחוץ לעיר אשר יבקשו גם הם להתנסות ברכיבה לאורך המסלול. בית הספר השיג תרומה של 20 זוגות אופנים וקסדות אשר ישמשו את התלמידים לצורך האימונים.  ראש העיר דוד אבן צור הצטרף לתלמידים בשיעור הרכיבה הראשון בפארק וסיפר להם כי בילדותו היו האופניים כלי התחבורה הנפוץ ביותר בעיר. הוא הביע את תקוותו כי פארק הרכיבה יסייע להם להכיר את כללי הבטיחות בדרכים וכי בעקבות ההתנסות יתרחב השימוש בכלי תחבורה ידידותי זה לסביבה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות