fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עו"ד מיכאל פיזיצקי יתמודד למועצת העיר קרית ים

זו ההתמודדות הראשונה של פיזיצקי נהג מונית לשעבר המתגורר בעיר כבר 40 שנה. פיזיצקי: "החלטתי לרוץ למועצת העיר ולתרום מהניסיון והידע שלי".
מיכאל פיזיצקי (צילום: יהודה בן לולו)
מיכאל פיזיצקי (צילום: יהודה בן לולו)

עו"ד מיכאל פיזיצקי (45) מקרית ים, הודיע על כוונתו להתמודד למועצת העיר בקרית ים. פיזיצקי גדל בקרית ים והקים בה את ביתו, הוא נשוי ואב לשלושה ילדים.

את ההחלטה להתמודד למועצת העיר בקרית ים קיבל מיכאל פיזיצקי לפני מספר שבועות, לאחר שפנו אליו מרשימות אחרות המתמודדות למועצת העיר, אולם לבסוף החליט לרוץ ברשימה עצמאית.

פיזיצקי: "היו אלי פניות מכמה מתמודדים והחלטתי שאני יכול להתמודד לבד. בימים אלה אני עושה חוגי בית ונפגש עם הרבה אנשים, כדי שיכירו אותי. יכול להיות שאצטרף בעתיד לרשימה קיימת, אם אראה שהם משתלבים בנקודת המבט שלי. אני מקווה להביא לאיזה שינוי, זה יומרני אבל כל חלום מתחיל בצעד קטן".

כצעד ראשון בקמפיין סגר פיזיצקי מודעות פרסום על מוניות שירות בקרית ים. השבוע גילה שחלק מהפרסומות הושחתו, מה שגורם נזק לחברת המוניות. "אני לא יודע להגיד מי, אבל פשוט תולשים את מודעות הפרסום" אמר פיזיצקי. "זה גורם נזק לבעלי המוניות ואני שוקל להגיש תלונה במשטרה".

מיכאל פיזיצקי (צילום: יהודה בן לולו)
מיכאל פיזיצקי (צילום: יהודה בן לולו)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות