fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סיסו וצורי בשת"פ ספורטיבי

סיכמו על פרויקט בין עירוני משותף לחיבור שבילי אופניים בין הקריות
סיסו וסיירת האופניים (צילום: דוברות עיריית קרית ים)

קרית ים  וקרית מוצקין ישתפו פעולה בהקמתו של מיזם בינוי משותף לשתי הקריות. המיזם הוא שביל אופניים חוצה קריות, שיחבר בין שתי הערים. בקרית ים מושלם בימים אלה פרויקט רישות העיר בשבילי אופניים לאורכה ולרחבה. עם השלמת פרויקט המטרונית יושלם למעשה הפרויקט במקביל לכל רחובותיה הראשיים של העיר.

סיסו וסיירת האופניים (צילום: דוברות עיריית קרית ים)

בפגישה שקיימו השבוע ראש עיריית קריית ים שמואל סיסו וראש עיריית קריית מוצקין חיים צורי הוחלט לשתף פעולה בנושא זה, ולחבר את שביל האופניים המתוכנן בשדרות בן גוריון שבקריית מוצקין לשביל האופניים שהושלם באחרונה בשדרות צה"ל בקריית ים. החיבור המתוכנן ייעשה על גבי גשר רבין המחבר בין שתי הקריות ובדרך זו יאפשר לרוכבים אופניים לרכוב בבטחה בין שתי הקריות.

שני ראשי הערים הביעו שביעות רצון מההחלטה המשותפת ואמרו כי אין ספק שהיא תתרום לתושבי שתי הקריות ואף לתושבים מהקריות השכנות. בעתיד ייבחנו סיסו וצורי אפשרות לחיבורים נוספים של שבילי אופניים בין שתי הקריות בגשר בגין ובמעבר התת קרקעי שליד תחנת הרכבת.

סיסו אמר השבוע כי פרויקט שביל האופניים העירוני הוא חלק מהמהפכה העירונית הירוקה, אותה הוא מנסה לקדם בקריה בתחומים שונים, כמו ההחלטה להצטרף לפרויקט הפקת החשמל הסולארי, פרויקט המחזור ועוד.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות