fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סופית: הפועל קרית ים תשחק במבחנים על ההישארות

שני הפסדים תוך ארבעה ימים: 1:0 בחוץ לאחי עכו ו-2:1 בבית למוליכת הטבלה הפועל שפרעם חרצו את גורלה של הפועל קרית ים

שני מחזורי ליגה נערכו תוך ארבעה ימים בליגה ב'. בשישי שעבר יצאה הפועל קרית ים למשחק חוץ נגד אחי עכו ונוצחה 0:1, ואתמול (שלישי) אירחה במגרשה את מוליכת הטבלה הפועל שפרעם ושוב היא נוצחה 2:1. משמעות ההפסדים, קרית ים תשחק בתום הליגה הסדירה במשחקי מבחן על הזכות להמשיך לשחק בליגה ב'.

אחרי שבועיים לא קלים, במהלכם חלק מהשחקנים שבתו ולא הגיעו לאימונים, הודיעה הנהלת הקבוצה כי במהלך הימים הקרובים יקבלו השחקנים חלק ממשכורתם. לשני המשחקים התייצבה הקבוצה בסגל כמעט מלא, למעט הפצועים קיקו עמרה ועומר פאר, שלא שיחק נגד שפרעם.

yam 01
מספרת לקורה. אופק סטרול (צילום: איסר רביץ)

במשחק מול עכו קרית ים הייתה חלשה מאוד ונוצחה בתוצאה מינימלית. במשחק נגד שפרעם זו הייתה אופרה אחרת. קרית ים שיחקה טוב והחזיקה את מוליכת הטבלה משך כמעט שעה בתוצאת תיקו 0. ואז ספגה הקבוצה שני שערים, תוך שתי דקות. למעשה ב-0:0 בעט אופק סטרול בעיטת מספרת לקורה, שממנה יצאו האורחים להתקפה, בסיומה זכו בקרן וממנה נכבש השער הראשון. תוך דקתיים שפרעם עלתה ל-2:0, ומשנדמה היה שקרית ים תתפרק כבש מלך השערים של הקבוצה מריק שמחייב שער מצמק. 2:1. עד הסיום קרית ים לחצה, שפרעם הלכה לאחור והתגוננה, אבל לא נכבשו שערים נוספים. אין ספק שהיכולת שמפגינה הקבוצה במשחקי הבית היא הרבה יותר גבוהה מאשר במשחקי החוץ ושני המשחקים האחרונים רק הדגישו את העניין. יצוין כי בעקבות הניצחון של שפרעם הבטיחה הקבוצה את עלייתה לליגה ב'.

עד תום הליגה הסדירה נותרו שלושה משחקים. קרית ים תנסה לשפר עמדות כדי לנסות להשיג ביתיות במבחנים. בינתיים היא מדורגת במקום ה-15. בקבוצה כבר הפנימו שנגזר עליה לשחק במבחנים שיקבעו את גורלה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות