fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מה חיפשה משלחת של שחקני NBA בקרית ים?

אמריקה בקרית ים (צילום: דוברות קרית ים)
אמריקה בקרית ים (צילום: דוברות קרית ים)

משלחת של שחקני NBA ו-WNBA, הגיעו בתחילת השבוע לקריית ים וערכו אימון מקצועי לילדי קרית ים. את המשלחת הובילו קלנה אזובוקה, ששיחק בקבוצות גולדן סטייט ווריירס בין השנים 2012-2007, ו-טמיקה ג'ונסון, ששיחקה בין השנים 2005-2016 בקבוצות וושינגטון מיסטיקס, לוס אנג'לס ספארקס ופיניקס מרקורי ואף זכתה באליפות ה-WNBA.

האורחים נפגשו עם    עם ילדי העיר ערכו להם אימן כדורסל מיוחד וחלקו מחוויותיהם כשחקנים בליגה הטובה בעולם. חברי משלחת השחקנים הגיע לקריה כאורחי שגרירות ארה"ב, בשיתוף פעולה עם תכנית הפעילות הקהילתית של ה-NBA.

אמריקה בקרית ים (צילום: דוברות קרית ים)
אמריקה בקרית ים (צילום: דוברות קרית ים)

מטרת התכנית היא להשתמש בספורט על מנת לחזק את היחסים בין ארה"ב וישראל, כמו גם בין קהילות שונות בישראל. התכנית מתקיימת בשיתוף פעולה עם החברה למתנ"סים, איגוד מנהלי מחלקות ספורט ברשויות המקומיות ומנהל הספורט במשרד התרבות והספורט.

דן שפירו, שגריר ארה"ב בישראל אשר מלווה את המיזם אמר השבוע "כולנו אוהבים ספורט, ולכן הספורט נותן לנו אפשרות יוצאת דופן לקדם מפגשים בין אוכלוסיות שונות שלרוב אינן נפגשות, שכן הספורט יוצר אזור מפגש ניטרלי". אל ילדי העיר באימון הצטרפו חברי הנהלת המתנ"ס של קריית ים וכן חברי מועצת העיר שלומי קדוש וסגן ראש העיר אלי כהן.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות