fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מהנדס חדש לקרית ים

יובל ברנוב, מהנדס עיריית קרית ים. צילום: יח"צ
יובל ברנוב, מהנדס עיריית קרית ים. צילום: יח"צ

בתום הליך סדור של מכרז פומבי אשר בו השתתפו שורה של מועמדים מן המובילים בתחום ההנדסה האזרחית באזור, נבחר באחרונה יובל ברנוב לתפקיד מהנדס העיר קריית ים. ברנוב (46) החליף בתפקידו את ניקולאי דוברודאייב אשר שימש בתפקיד מאז שנת 1999 ופרש באחרונה לגמלאות.

יובל ברנוב, מהנדס עיריית קרית ים. צילום: יח"צ
יובל ברנוב, מהנדס עיריית קרית ים. צילום: יח"צ

ברנוב פועל בשוק ההנדסה האזרחית כבר מזה 20 שנה ועד כה שימש כמנהל ייזום ותפעול בחברת אלמוגים החזקות וכמהנדס חברה בחברת פז כלכלה והנדסה. הוא בעל תואר ראשון בהנדסה אזרחית ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב. לאחר שעבר את כל הליכי הבחירה לתפקיד הציג אותו ראש העיר בישיבת מועצת העיר האחרונה בפני חברי מועצת העיר .

ברנוב יעמוד בראש אגף ההנדסה של קריית ים בעיצומה של תכנית ההתחדשות העירונית אותה מוביל ראש העיר ואמור לשמש חוד החנית בקידומה של תוכנית זו. בדברי הברכה שלו אמר ראש העיריה, דוד אבן צור, כי הוא בטוח שהמהנדס החדש יידע להשיג את כל היעדים והמטרות העירוניות שלקראתן צועדת קריית ים וכי הזרמת דם צעיר למערכת תסייע בכך. אבן צור גם הודה ושיבח את המהנדס היוצא ניקולאי דוברודאייב על תרומתו רבת השנים לתכנון ופיתוח העיר. המהנדס הנכנס אמר השבוע כי הוא מודע להיקף וחשיבות התפקיד שהופקד בידיו והביע את תקוותו וביטחונו לעמוד ברף הציפיות הגבוה שהוצב לו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות