fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מבצע עמוד בקרית ים

העירייה החלה בבדיקת עמודי הכדורסל בעיר, בעקבות המקרה בו התמוטט עמוד כדורסל בתל אביב וגרם למותו של נער בן 15. בעירייה מדגישים כי כל המגרשים בבתי הספר שבקריה כבר נבדקו ונמצאו תקינים והבדיקה שעורכת עתה העירייה היא רק במגרשים עירוניים פתוחים
מגרשי כדורסל בקרית ים
מגרשי כדורסל בקרית ים (צילום: דובר עיריית קרית ים)

 ראש עיריית קרית ים שמואל סיסו הורה בשבוע שעבר לאגף התפעול העירוני לערוך מיפוי מיידי ומקיף של כל עמודי הכדורסל בעיר בניסיון לאתר עמודים מהדגם שהתמוטט לאחרונה בתל אביב וגרם למותו של נער בן 15 וזאת במטרה למנוע אסונות דומים.

 מבדיקה שנערכה מתברר כי עמוד הכדורסל שהתמוטט הוא מדגם המתמלא במים ונפגם מבפנים וזאת מבלי שאיש יידע על כך ומבלי שתיהיה כל דרך לדעת על הסכנה. כדי למנוע תאונות מסוג זה הורה כאמור ראש העיר קריית ים לאנשי אגף התפעול של העירייה לאתר ולפרק עמודים מהדגם הזה המוצבים בעיר והחלפתם בעמודים מדגם אחר.

בעירייה מדגישים בתוך כך כי כל המגרשים בבתי הספר שבקריה כבר נבדקו ונמצאו תקינים והבדיקה שעורכת עתה העירייה היא רק במגרשים עירוניים פתוחים.

מגרשי כדורסל בקרית ים
עמוד כדורסל שנבדק בקרית ים (צילום: דובר עיריית קרית ים)

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות