fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לא רק ים, גם אומנות לאורך חופי הרחצה בקרית ים

אומנות בחוף הים. צילום: דוברות העירייה
אומנות בחוף הים. צילום: דוברות העירייה

לקראת פתיחת עונת הרחצה הקרובה הושלמה בחוף זבולון, חוף הרחצה המרכזי של קריית ים, הצבתו של מייצג אמנותי חדש אשר יקדם את פניהם של באי  הטיילת והמתרחצים בחוף. המייצג החדש הוא חלק משורת מייצגים המוצבים בימים אלה לאורך כל רצועת החוף והדרה המרכזית המקבילה לו.

אומנות בחוף הים. צילום: דוברות העירייה
אומנות בחוף הים. צילום: דוברות העירייה

השקעה זו היא חלק מתוכנית כוללת של פיתוח רצועת החוף העירונית הכוללת בין השאר הקמת חוף רחצה מוכרז נוסף בצפון הטיילת וכן הארכת הטיילת וחיבורה לטיילת של קריית חיים הסמוכה.

במקביל שיפצה העירייה את סככות הצל בחוף במקום אלה שנפגעו בסערת החורף האחרון. בסוף השבוע אף נאלצה העירייה להעתיק את מגדל ההצלה לבסיס חדש לאחר שסערת החורף גרמה לנזקים קשים גם לבסיס המגדל. כחלק מההכנות לעונת הרחצה הקרובה תוקם במקום גם סככה מונגשת לבעלי צרכים מיוחדים וכן יסלל שביל הנגשה מיוחד אשר יאפשר לבעלי כסאות גלגלים להגיע עד לקו המים ולרחוץ בים.

ראש העירייה, דוד אבן צור, הבטיח כי מתרחצי הקריות והאזור אשר יגיעו השנה לחופי קריית ים יגלו רצועת חוף מטופחת ומזמינה עם שירותים ברמה גבוה וסטנדרט בינלאומי כמתחייב מהדגל הכחול שבו זכה החוף ומקנה לו הכרה כחוף בינלאומי.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות