fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כבר לא ביחד: אלי כהן התפצל משמואל סיסו

כהן פרסם פוסט בפייסבוק שלו, לפיו הוא חוזר לעבודת השטח, לשכנע מצביעים פוטנציאלים עבור רשימת "משנים כיוון" בראשותו למועצת העיר
חברי המועצה עו"ד אלון סיסו ואלי כהן (צילום: הילה מלמד)
אלי כהן (צילום: שאול בכר)
רץ בכל הכוח. אלי כהן (צילום: שאול בכר)

הסיעה המשותפת "משנים כיוון" בראשותם של עו"ד אלון סיסו ואלי כהן התפצלה. בעוד סיסו חבר לראש עיריית קרית ים שמואל סיסו, כהן החליט לרוץ למועצת העיר לבדו.

"בסופו של דבר הבנתי, שהכוח שמקבל חבר מועצה מהציבור, הוא גדול יותר ויש לו כוח השפעה טוב יותר, מאשר להיות חלק מרשימה של מישהו". מסר השבוע כהן בעניין. "אם הציבור ייתן לי את קולו, אני מתכוון להתמקד בקדנציה הבאה בעיקר בפיתוח חוף הים ופרויקט פינוי ובינוי בעיר. ללא פרויקטים אלה שיתנו לעיר מינוף כלכל וחידוש עירוני אין עתיד לקרית ים".

לפני כשבועיים פורסם כי סיסו וכהן חוברים לראש העירייה וכי יש בכוונתם לשלב את רשימותיהם עם רשימתו, כך שהוא יתמודד לראשות העירייה והם ימוקמו במקומות הראשונים בסיעתו. ביום שישי שעבר פרסם כהן פוסט בפייסבוק שלו, לפיו הוא חוזר לעבודת השטח, לשכנע מצביעים פוטנציאלים עבור רשימת "משנים כיוון" בראשותו למועצת העיר.

"במהלך השבועות האחרונים, נוצר דיאלוג חיובי עם ראש העירייה שמואל סיסו, בסיומו הוחלט על שיתוף פעולה בין הרשימות", כתב כהן בפייסבוק. "הוצע אפילו שנחבור לרשימתו, אבל לאחר התייעצות בין חברי הרשימה ועם הפעילים בשטח, הוחלט שבמסגרת התמיכה שנביע בראש העיר, עדיף שניכנס כגוף עצמי ברשימת 'משנים כיוון' ונוכל לשמור, להגן, לדאוג ולהשפיע על המהלכים במועצת העיר, בצורה טובה יותר עם כוח השפעה גדול".

כהן הסביר למצביעיו כי הפעילים חוזרים לפעילות מלאה בתקופה שנותרה עד לבחירות המוניציפאליות: "זה הזמן לרוץ בכל הכוח, כדי ליצור ים של פתקים של האות א' לתוך הקלפי. הכוח שלנו בעירייה יהיה המשפיע ביותר, אם כל אחד מכם ייתן את כל הכוח, יצטרף אל המטה שנפתח בימים הקרובים ויעזור לנו להביא את השינוי המתבקש".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות