fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יקיר העיר קרית ים: איש העסקים לב לבייב

בית הספר עבר למשכנו החדש ומסייע בקליטתם של עולים חדשים
דוד אבן צור, לב לבייב ואולגה לבייב (צילום: שניאור שיף)
דוד אבן צור, לב לבייב ואולגה לבייב (צילום: שניאור שיף)
דוד אבן צור, לב לבייב ואולגה לבייב (צילום: שניאור שיף)
דוד אבן צור, לב לבייב ואולגה לבייב (צילום: שניאור שיף)

לרגל חגיגת בר המצווה להקמתו של בית-ספר "אור אבנר", דוד אבן צור ראש עיריית קריית ים העניק לאיש העסקים לב לבייב אות יקיר העיר על תרומתו הרבה לחינוך בעיר. בימים אלה נחנך משכנו החדש של בית הספר העירוני "אור אבנר" בקרית ים הקרוי על שמם של חנה ואבנר לבייב ז"ל, הכולל כיתות מופת ולימודים של מגוון מקצועות ביניהם: שחמט, מוזיקה, מדעים וביולוגיה, אנגלית בשיטת English adventure, מסורת ישראל ועוד.

רשת החינוך אור אבנר, המתמחה בפעילות חינוכית בקרב תלמידים עולים חדשים וסיוע בקליטתם, נוסדה לפני למעלה מעשור במטרה לחזק ולבסס את המורשת הדתית היהודית לתורה, לעם ולארץ. הרשת כוללת מוסדות חינוך בכל רמות הגיל בערים אור יהודה, רמלה וקרית ים ועוד.

"אור אבנר" קרית ים, כמו גם מוסדות הרשת האחרים, ממומן על ידי תרומות המגויסות למטרות פיתוח תכניות לימודים, הדרכה והטמעה של תכניות חברתיות ותוספת שעות לימודים ובמתן שירותים תומכי חינוך נוספים. בית הספר, שפעל עד לשנה האחרונה בשיתוף עם משרד החינוך והעירייה, משתייך החל משנת הלימודים הנוכחית לרשימת בתי הספר הציבוריים בעיר.

במעמד החגיגי, שהתקיים בעיריית קריית ים נכחו דוד אבן צור, ראש עיריית קריית ים, סגני ראש העיר, מנכ"ל העירייה, לב ואולגה לבייב, הרב דוד מונדשיין, מנכ"ל קרן אור אבנר, הרב יהודה בלוי, מנכ"ל רשת אור אבנר ישראל, נדב גרינשפון, סגן יו"ר קבוצת אפריקה ישראל, אברהם נובוגרוצקי (נובו), מנכ"ל קבוצת אפריקה ישראל, אורן הוד, מנכ"ל אפריקה ישראל מגורים.

 אבן צור: "כשמוניתי לתפקידי כראש העיר נתבקשתי על ידי קודמי בתפקיד ועל ידי יהודה בלוי, מנכ"ל רשת אור אבנר בישראל, לשייך את בית הספר "אור אבנר" לרשימת בתי הספר הציבוריים בעיר. תמכתי בבקשה במידית בעקבות התוודעותי לתכנים הערכיים והחינוך למצוינות להם נחשפים תלמידי בית הספר. ביה"ס, שהפך לאור לכל הילדים ולדגל לציבור הדתי והחילוני, זכה לפרסים רבים בתחום המצוינות, ואני חש גאווה רבה על כך שכיום הוא משתייך למערך העירוני.

 "לבייב משלב עסקים ודאגה לקהילה. אתה משקיע ופועל רבות למען הקהילה דרך חינוך דור העתיד לצד יוזמות עסקיות עניפות ופיתוחה של העיר. אפריקה ישראל מגורים, שהקימה את שכונת סביוני ים הכוללת 1,000 יח"ד, עודדה מעבר של הרבה מאוד זוגות צעירים מכל הקריות שבחרו לגור בקרית ים. זהו השילוב הנכון והמנצח בו כולם יוצאים נשכרים. ביהלומים לוחצים יד למזל וברכה. אצלנו מעניקים את תואר יקיר העיר וזה הופך להסכם מחייב. אני שמח להעניק לך את התואר הראשון של יקיר העיר".

איש העסקים לב לבייב הוסיף ואמר: ביה"ס אור אבנר עבר תקופה לא קלה אבל במבחן התוצאה הפרויקט הצליח, הודות לתמיכה המסורה של העירייה וצוות בית הספר שהאמינו באיכויותיו.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות