fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ילדי קרית ים אלופי מכבי העולמי בקרטיי

לפני שבוע השתתפה קבוצה מעורבת של ילדים מקבוצות מ.ס. קרית ים והפועל קרית ים בטורניר כדורגל של מכבי העולמי שהתקיים בעיר קרטיי בצרפת, העיר התאומה של קרית ים. ילדי קרית ים שיחקו 6 משחקים, ניצחו בכולם וזכו במקום הראשון

בשעה ש-24 נבחרות השתתפו בצרפת במשחקי היורו השתתפה קבוצת ילדים מקרית ים בטורניר מכבי העולמי שהתקיים בעיר קרטיי (פרבר של פריז, כ~20 דקות נסיעה ממרכז העיר) שהיא עיר תאומה של קרית ים.

17 ילדים בשנתונים 2003 ועד 2005 יצאו במשלחת מעורבת של שני מועדוני הכדורגל בעיר, מ.ס. קרית ים, שיש בה מחלקת נוער עם 8 קבוצות, ללא בוגרים, והפועל קרית ים שכוללת בית ספר לכדורגל, קבוצת נוער וקבוצת בוגרים. בנוסף הצטרפו למשלחת שישה מבוגרים, סגן ראש עיריית קרית ים וראש המשלחת, אלי כהן, יו"ר מ.ס. קרית ים ניסים צרפתי, יו"ר הפועל קרית ים רועי עטיה, מאמן מ.ס. קרית ים מוטי ויצמן, מאמן ילדי הפועל קרית ים דודו בן שטרית ואיש המשק והאחראי על האצטדיון בקרית ים רמי מנשה. הילדים התארחו בבתים של ילדים מקומיים, כל שניים התארחו אצל משפחה אחת. צוות המבוגרים התמקם במלון מקומי.

40 קבוצות בגילאים שונים השתתפו בטורניר מכבי העולמי, כולם כמובן יהודים, שהגיעו מרחבי העולם. הקבוצה המעורבת מקרית ים קיימה שישה משחקים של 8 נגד 8 על חצי מגרש, בכולם ניצחה הקבוצה, תוך הפגנת יכולת גבוהה. במשחק הגמר פגשה הקבוצה את נבחרת קרטיי המארחת וניצחה 0:2.

זו הייתה נסיעה קצרה של חמישה ימים, אבל במהלך הימים הללו הספיקה הקבוצה לקיים שישה משחקים, טיילה בפריז, ביקרה בבית כנסת מרכזי בעיר וגם ביקרה באצטדיון הלאומי סטאד דה פראנס. חברי המשלחת סיפרו כי זו הייתה חווית חיים לילדים, שרובם הגדול יצאו לראשונה בחייהם לחו"ל.

בזמן שהקבוצה הייתה בצרפת ראש העיר דוד אבן צור קיבל את הבשורה המשמחת ומיהר לשגר ברכה לכדורגלנים הצעירים ואמר: "הבאתם לנו כבוד גדול, אני כבר מצפה לפגוש אתכם בארץ וללחוץ את ידכם".

 

 

כבשו את פריז. ילדי קרית ים  צילום: עצמי
כבשו את פריז. ילדי קרית ים צילום: עצמי

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות