fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טריאתלון קרית ים נדחה בשל מזג האוויר

טריאתלון קרית ים, הראשון מסוגו בקריות, שהיה אמור להתקיים מחר ביום שבת בחוף זבולון, נדחה בשל מזג האוויר הקשה שצפוי להיות. הטריאתלון יתקיים בסוף חודש אוקטובר, או בתחילת חודש נובמבר
אובך בקרית חיים (צילום: דורון גולן)
אובך בקרית חיים (צילום: דורון גולן)

איגוד הטריאתלון של ישראל בשיתוף עם עיריית קרית ים, מכבי ישראל, משרד התרבות והספורט ורשת המתנסי"ם, החליט לקיים בקרית ים את הטריאתלון הראשון בקריות. הטריאתלון היה אמור להתקיים מחר, אך בשל תחזית מזג האוויר – חם מאוד, החליטו מארגני התחרות לדחות אותה לסוף החודש הבא, או לתחילת חודש נובמבר.

במטרה להתאים את האירוע לתנאי המקום והשטח יתקיים הטריאתלון במתכונת של "טריפל סופר ספרינט", אשר משמעותו רכיבה על אופניים למרחק של 5000 מ', ריצה למרחק של 1500 מ', ושחיה בים למרחק של 200 מטר. כל זאת בשלושה מחזורים. במקביל לתחרות הרשמית, שבסיומה יחולקו גביעים ומדליות לזוכים, יתקיימו גם מקצים מיוחדים לילדים ומבוגרים.

אובך בקרית חיים (צילום: דורון גולן)
אובך בקרית חיים (צילום: דורון גולן)

ההרשמה לטריאתלון מתנהלת מראש באתר איגוד הטריאתלון באינטרנט ובתשלום. עד כה נרשמו כ-350 משתתפים והמארגנים מצפים להשתתפות כפולה של ספורטאים לפחות. האירוע יהיה פתוח לקהל הרחב שיבוא להתרשם ולעודד והמארגנים מבטיחים הפניניג ססגוני לכל המשפחה בפארק אינשטיין הסמוך.

ראש עיריית קרית ים, דוד אבן צור, אשר מעודד את הפעילות הספורטיבית בעיר, הביע תקווה כי האירוע יהפוך למסורת ויתקיים בעיר מידי שנה, כך שיכניס את התושבים לאווירה של פעילות גופנית.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות