fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זוכרים את רויטל דניאל

מחלקת הנוער של מ.ס. קרית ים החלה השבוע את פעילותה. ראשי המועדון הודיעו כי קבוצת הנוער תיקרא על שמה של רויטל דניאל, שנפטרה לפני 17 שנים ממחלה קשה

ביום ראשון נערך במגרש הכדורגל בקרית ים טקס מרגש במהלכו הוכרז רשמית כי קבוצת הנוער של מ.ס קרית ים תיקרא מהיום מ.ס. רויטל קרית ים.

רויטל דניאל ז"ל נפטרה לפני 17 שנים ממחלה קשה. היא הייתה קצינה בצבא, אישה יפה דעתנית. אביה, מאמן הכדורגל אורי דניאל, סיפר במהלך הטקס כי בהיותה ילדה הצטרפה אליו למשחקים במגרש בקרית ים, לפיכך מבחינתו ומבחינת המשפחה, שמתגוררת בקרית ים, הכי טבעי היה לאמץ את קבוצת הנוער של מ.ס. קרית ים, קבוצה שרק בימים אלה הוקמה.

בטקס נטלו חלק בני משפחת דניאל, ההורים אורי ורעייתו רחל, והבן גיא. כמו כן השתתפו יו"ר מ.ס. קרית ים, ניסים צרפתי, מנהל המועדון יורם ארדינסט ויד ימינו דודו אסייביץ', מאמן קבוצת הנוער עוז הראל סמרלי, ושאר מאמני המחלקה: אלירן פרץ, איציק טוביה, אסף שטנגל, אבי כהן, ואמנון פז. אורי דניאל נראה נרגש, בקול חנוק הוא דיבר על בתו האהובה, שהלכה בטרם עת. הוא הגיע למפגש עם סט תלבושת מלא. בחזית החולצה שאיתה ישחקו השחקנים יופיע שם הקבוצה – מ.ס. רויטל קרית ים. דניאל הבטיח שיגיע למשחקי הקבוצה.

צרפתי הודה למשפחת דניאל על התמיכה בקבוצת הנוער. גם הוא סיפר על ההיכרות שלו עם רויטל וציין כי בזמנו שקל לרוץ בפוליטיקה בקרית ים ורויטל הבטיחה לו שהיא באופן אישי תלך מבית אל בית כדי לעזור לו. ארדינסט אמר כי כבוד גדול למועדון לשאת את זכרה של רויטל, שהייתה משכמה ומעלה והוסיף כי הקבוצה תעשה הכול כדי להצליח. בתום הטקס החל האימון הראשון של קבוצת הנוער. 27 שחקנים הגיעו לאימון, כמות שהדהימה את כל אנשי המועדון. כל הקרדיט מגיע למאמן המסור עוז הראל.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות