fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הכי ערכיים: תיכון קרית חיים ולוינסון קרית ים

שני בתי הספר הקרייתים נבחרו למצטיינים זו השנה השנייה ברציפות. מנהל תיכון קרית חיים: "ההישגים נבעו מהשקעה יוצאת מגדר הרגיל של צוות בית הספר". אבן צור: "לוינסון הוא מרכז חינוך מעורר השראה"
תעודת כבוד. וקנין (צילום: הילה מלמד)

משרד החינוך פרסם השבוע את רשימת בתי הספר הערכיים בכל רחבי הארץ. מהקריות נבחרו שניים בלבד: תיכון קרית חיים והתיכון הדתי-ממלכתי לוינסון קרית ים

תיכון קרית חיים נבחר, זו השנה השנייה ברציפות, למצטיין בהישגיו החברתיים, הערכיים והלימודיים.

"אני רואה בזה תעודת כבוד לתיכון קרית חיים", אמר השבוע מנכ"ל התיכון אילן וקנין, "ההישגים נבעו מהשקעה יוצאת מגדר הרגיל של צוות בית הספר, הרואה בעבודת החינוך שליחות ונותן את כל כולו למען התלמידים. מודדים אותנו לפי שיפור בהישגים ועכשיו אנחנו בדרגת שיפור גבוהה יותר שאומר שהיה שיפור בהישגי בית הספר".

תעודת כבוד. וקנין (צילום: הילה מלמד)
תעודת כבוד. וקנין (צילום: הילה מלמד)

לדברי וקנין, חלק גדול מהצלחת בית הספר נובע משיתוף פעולה בין כל הגורמים במערכת החינוך ובקהילה המקומית. "אני מבקש להודות על שיתופי הפעולה שלנו עם הנהגת ההורים, משרד החינוך ועיריית חיפה וזאת בנוסף לקשר המתמיד אותו אנו מקיימים עם הקהילה בקרית חיים. על פי האני מאמין שלי, שיתופי פעולה אלו מביאים להצלחה".

גם בית הספר התיכון הדתי-ממלכתי לוינסון קרית ים נבחר, זו השנה השנייה למצטיין. ראש העירייה, דוד אבן צור, בירך השבוע את סגל בית הספר בראשותו של המנהל, שלומי קפח, ואמר כי אין ספק שלוינסון הוא מרכז חינוך מוביל בערכים ובהישגים מעוררי השראה המהווה דוגמה לכל מערכת החינוך בעיר ובקריות. אבן צור הוסיף, כי רק לפני מספר שבועות זכו תלמידי בית הספר בפרס חשוב לא פחות מטעם משרד הרווחה בעקבות יוזמה מרגשת של תלמידים למען דיירי בית קסלר בקרית חיים הסובלים מנכויות שונות.

המורים בבתי הספר המצטיינים יקבלו במשכורת הקרובה תוספת של בין 3106 ל-8,285 שקלים, בהתאם לדירוג שקיבל המוסד החינוכי שבו הם מלמדים. הנושאים שנבחנו כללו את שיעור הגיוס לשירות צבאי, אזרחי או לאומי, מניעת נשירה, זכאות לתעודת בגרות, הצטיינות במבחני בגרות וזכאות לתעודת בגרות איכותית, קליטת תלמידי חינוך מיוחד, שמירה על טוהר הבחינות, קידום תלמיד על פי יכולותיו ויחס צוות ההוראה למצוינות. זו השנה השניה ברציפות בה תיכון קרית חיים זוכה בתואר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות