fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ג'וקי בן חמו: "הפועל קרית ים לא עומדת בהסכם האיחוד"

חילוקי דעות. מימין: עטיה, בן חמו ומלול (צילום: עצמי)

קבוצת הכדורגל של מ.ס. הפועל קרית ים, שעלתה בקיץ לליגה ב' מתוקף הסכם איחוד עם מכבי עכו שהתפרקה, גברה בשישי שעבר במשחק חוץ על מ.ס. ג'וליס בתוצאה 2:1. את השערים לזכותה כבשו אליאור בן חמו ואלמוג אדניה. חניכיו של אורן פלאש הפגינו המון אופי במשחק כיוון שיצאו מפיגור 1:0 ועשו מהפך ברבע השעה האחרונה. הקבוצה מדורגת במקום השלישי עם 10 נקודות, ביחד עם שלוש קבוצות נוספות, והיא מרוחקת שלוש נקודות בלבד מהמקום הראשון.

ואולם לצד ההישג הספורטיבי המצוין נקלעה הקבוצה לאחרונה לבעיה בנושא האיחוד עם מכבי עכו. על פי הסכם האיחוד עכו התפרקה והעבירה את הזכות להפועל קרית ים לשחק במקומה בליגה ב'. בתמורה הנהלת קרית ים התחייבה בחוזה חתום לחסל את החובות של מכבי עכו, בסדר גודל של למעלה ממאה אלף שקלים.

יו"ר מכבי עכו אשר (ג'וקי) בן חמו אמר השבוע ל'הד הקריות': "יש חוזה חתום עם עורכת דין, עד לרגע זה לא הסתדר כלום. יכול להיות שעטיה סגר חוב עם 3~4 שחקנים, אבל הוא עוצר את הדברים ולא עומד במילה שלו ובינתיים אני משלם את החובות שהוא התחייב לשלם, ואני נפגע מכך. לא תהיה לי ברירה אלא לעשות מעשה. אני לא רוצה לפגוע בהפועל קרית ים, אבל אין לי ברירה והוא יודע שהוא יצטרך לשלם יותר כסף".

ben-01
חילוקי דעות. מימין: עטיה, בן חמו ומלול (צילום: עצמי)

יו"ר הפועל קרית ים רועי עטיה בתגובה: "אני לא מבין מה הלחץ. אני אשלם את כל החובות בזמן שלי, על פי סדר עדיפויות שלי ולא של בן חמו. קיבלתי מההתאחדות לכדורגל שנה שלמה לסגור את החובות, בינתיים סגרתי את כל החובות מול השחקנים, לא ל-3-4 אלא לכולם, והוצאתי 40 אלף שקלים. אני מחזיק את הפועל קרית ים מכספי הפרטי ואינני רוצה לעשות טעויות, שיגרמו לנפילה של הקבוצה. אשלם את כל החובות לגו'קי על פי החוזה, בזמן שלי".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות