fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אוטוטו מתחילים לבנות אצטדיון

מזה שנה מדברים בקרית ים על אצטדיון כדורגל חדש בעיר. ביום ראשון התקיימה פגישה במשרדו של דוד אבן צור עם מנכ"ל קרן המתקנים יואל שביט בסיומה יצאו המשתתפים בתחושה שעוד השנה יחלו העבודות. התוכנית - לבנות אצטדיון מרכזי ושני מגרשי אימונים, כולם עם דשא סינטטי
מחמיא לראש העיר. רועי עטיה ודוד אבן צור (צילום: איסר רביץ)

"מאז שדוד אבן צור מונה לראש העיר, קרית ים מתקדמת בספורט. זו עובדה". כך אמר השבוע יו"ר מ.ס. הפועל קרית ים רועי עטיה ל'הד הקריות'. הדברים נאמרו מיד אחרי פגישה שהתקיימה במשרדו של אבן צור בהשתתפות ראש העיר, מנכ"ל קרן המתקנים יואל שביט, סגן הראש העיר אלי כהן, מנכ"ל העירייה???, מאמן הפועל קרית ים מוטי ויצמן ורועי עטיה.

בפגישה הוחלט כי פרט לאצטדיון יוקמו גם שני מגרשי אימונים, אחד בצמוד לאצטדיון והשני במרחק של כמאה מ' ממנו, שבו יפעלו ילדי בית הספר לכדורגל והקבוצות הצעירות. עטיה ציין כי כל המגרשים, כולל האצטדיון המרכזי, יהיו עם דשא סינטטי: "קיבלנו אישור לכך מההתאחדות לכדורגל, זה אומר שקבוצות בוגרים עד ליגה א' יוכלו לשחק באצטדיון".

מה תעשו כשתעלו לליגה הלאומית? שאלתי את עטיה.
צחוק רועם ארוך, זו הייתה התשובה.

מחמיא לראש העיר. רועי עטיה ודוד אבן צור (צילום: איסר רביץ)
מחמיא לראש העיר. רועי עטיה ודוד אבן צור (צילום: איסר רביץ)

למה אתה צוחק? הקשתי.
תו לי להגיע לליגה א', תאמין לי לא צריך להגיע מעבר לכך. אתה יודע כמה קשה להתקדם. אם נגיע לליגה א' אהיה מאושר".

מתי לדעתך יחלו עבודות הקמת האצטדיון?
"אוטוטו, דדה (כך מכנה עטיה את ראש העיר דוד אבן צור, א.ר) רוצה כבר מחר להתחיל בעבודות. אני מאמין שעוד במהלך 2017 יחלו העבודות והם יימשכו כשנה וחצי".

אגב בלי קשר לתוכנית ובהקשר לדברים שאמר עטיה קודם, על הקשיים בהחזקת קבוצת כדורגל ובהתקדמות לליגות הגבוהות, עטיה סבור כי צריך להקים קבוצת קריות מאוחדת, מבלי לדבר על שמות ובעלי התפקידים. לדבריו רק כך הקריות יוכלו לעלות על מפת הכדורגל הארצי. זו אגב לא הפעם הראשונה, וגם לא הפעם העשירית שאנחנו שומעים את הדברים מאנשי כדורגל שונים בקריות, ויש להניח שגם לא בפעם האחרונה. אבל הסיכוי להקים קבוצת קריות מאוחדת הוא בערך כמו הסיכוי להגיע לשלום עם הערבים. ואם אני צריך להמר מה יגיע קודם, אני הולך עם השלום.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות