fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית ים: סיוע כספי להורים שילדיהם בצהרונים

משרד הכלכלה הכיר בשורה של צהרונים בעיר, בהם הורי הילדים זכאים לסיוע חודשי. שווה לכם לבדוק
צילום אילוסטרציה: פוטוליה - צהרון
צילום אילוסטרציה: פוטוליה

צהרוני גנים בקרית ים קיבלו בשבוע שעבר הכרה של משרד הכלכלה לקבלת סיוע כספי להורים, זאת לאחר שעמדו בתקני הבטיחות ובתחזוקה ברמה הנדרשת וכן בתוכנית הלימודית בהנחיית החברה למתנ"סים הארצית בשיתוף עיריית קרית ים ובתמיכתו של ראש העירייה, דוד אבן צור.

משרד הכלכלה מעודד נשים לצאת לשוק העבודה, ולכן מאפשר לשיעור גבוה של הורים לקבל סיוע, שגובהו נקבע בהתאם להכנסה של בני הזוג ומספר הנפשות במשפחה. למשל: שכר ממוצע של שני בני זוג ושלושה ילדים של 15 אלף שקלים בחודש מאפשר החזר של כ~300 שקלים בחודש בהתאם לטבלת שכר הלימוד המפורסמת באתר של משרד הכלכלה.

צילום אילוסטרציה: פוטוליה - צהרון
צילום אילוסטרציה: פוטוליה

מנהלת הגיל הרך ברשת המתנ"סים בקרית ים, ענת שבת: "בחודשים האחרונים עבדנו מאוד קשה, בשיתוף העירייה, על מנת שצהרוני הגנים יקבלו הכרה, במטרה לאפשר להורים, ובפרט לזוגות צעירים, לקבל סיוע כספי ולהקל על ההוצאות החודשיות, איתן כל משפחה מתמודדת".

מנכל רשת המתנ"סים בקרית ים, אפרים בר: "אני בטוח כי הנוהל החדש יביא לשינוי משמעותי בהיצע הצהרונים לצד כניסתם של יותר עובדים ועובדות לשוק העבודה ולהקלה משמעותית על המצב הכלכלי של המשפחה".

רשימת הגנים, בהם יינתן סיוע להורים: ניצן, הרדוף, עירית, שושן, שיטה, חצב, אלמוג, שביט, מאדים, אורון, צדק ונפטון.

על ההורים להגיש בקשה לקבלת ולקבל החזר כספי מתחילת השנה בהתאם לקריטריונים של משרד הכלכלה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות