fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית חיים: החל שלב ב' בבניית פארק הספורט

הפארק המוקם בדרומית לבית נגלר, יתפרש על שטח כולל של 90 דונם ויהיו מגרשי כדורגל, קט-רגל ומתקני כושר גופני, בהשקעה של 16 מיליון שקלים. ומה עוד בתכנון?
ככה זה הולך להיראות. הדמיית הפארק באדיבות החברה הכלכלית חיפה

נראה כי לחובבי הספורט בקרית  חיים, ובקריות בכלל, יש למה לצפות, עם התקדמות בנייתו של פארק הספורט בקריה. הבנייה החלה לפני כשנה ביוזמת עיריית חיפה ובאמצעות החברה הכלכלית, הפארק יוקם בשטח שמדרום למרכז הקהילתי בית נגלר, ויתפרש על מרחבים פתוחים בשטח כולל של 90 דונם.

בשלב השני, שהחל בימים אלה, יבנו שני מגרשי כדורגל, הכוללים טריבונות לכ- 500 צופים, חדרי שירותים ומלתחות ל- 4 קבוצות (כולל התאמה לקבוצות נשים), חדרי שופטים ושופטות, חדרי הנהלה ואחזקה. במגרשים אלה הדשא יהיה טבעי והם יצוידו בעמודי תאורה שיאפשרו לקיים בהם פעילות בשעות החשיכה. בנוסף תוכשר חנית כלי רכב ואוטובוסים לצופים ולקבוצות.

 יוזמי הפרויקט כבר מתכננים את השלב הבא שיכלול  הקמתם של ארבעה מגרשי טניס חדישים בעלות נוספת של כ- 7 מיליון שקלים. מנכ"ל החברה הכלכלית לחיפה גל פלג: "הקמת הפארק תאפשר עריכת מגוון פעילויות ספורט בשטח שעד היום היה בלתי מפותח. התכנון כולל גם מגרשי חנייה שיאפשרו לבאי הפארק נוחות רבה ויהפכו את הפרויקט לנגיש יותר לתושבי האזור".

ראש העיר חיפה יונה יהב: "הפרויקט נועד לשפר את איכות החיים של תושבי קריית חיים. הפארק תוכנן ומוקם אחרי ביצוע אפיון של צרכי האוכלוסייה, לפרויקט הוכנו מספר חלופות ולבסוף בחרתי בזו של משרד האדריכלים מילר-בלום וזהר שגב.

ככה זה הולך להיראות. הדמיית הפארק באדיבות החברה הכלכלית חיפה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות