fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פתח תקווה גנבה נקודה מהקרייתים

40 שניות לסיום המשחק בין הקרייתים למכבי פ"ת הובילו הקרייתים 25:27. הסתיים בשוויון 27. בסיבוב הראשון התסריט היה הפוך
כבש 5 שערים. גילי בניטה צילום: איסר רביץ
כבש 5 שערים. גילי בניטה צילום: איסר רביץ

קבוצת הקרייתים קרית חיים, חזרה ביום ראשון למאני טיים של העונה, אחרי  פגרה של שלושה שבועות. ארבעה משחקים לסיום העונה אירחה הקבוצה את מכבי פתח תקווה. בסיום המשחק ירדה הקבוצה מאוכזבת, לאחר שסיימה בתוצאת תיקו 27, ולאחר ששלטה והובילה ברוב שלבי המשחק. גם בסיבוב הראשון התנהל משחק צמוד בסיומו ניצחו הקרייתים בהפרש של שער אחד, משער ניצחון שהובקע שבע שניות לסיום המשחק. האורחים גמלו להם הפעם בשער שוויון 10 שניות לסיום המשחק. חניכיו של פפו יכולים להתנחם בעובדה שהם לא איבדו את כל הקופה.

כבש 5 שערים. גילי בניטה  צילום: איסר רביץ
כבש 5 שערים. גילי בניטה (צילום: איסר רביץ)

לאחר פתיחה מצוינת בה הובילו הקרייתים 7:13, ירדה הקבוצה להפסקה ביתרון קטן ומאכזב 12:14. גם במחצית השנייה המקומיים שלטו והובילו רוב הזמן. 40 שניות לסיום הובילו הקרייתים 25:27, ואז איבדו את הראש. האורחים כבשו שני שערים ללא מענה וגנבו נקודה יקרה. הרבו להבקיע לזכות הקרייתים: יריב רינקוב 6, גילי בניטה 5 ועומר לפידות 4.

מאוכזב מהתוצאה ומוטרד מההמשך. שלומי שושן  צילום איסר רביץ
מאוכזב מהתוצאה ומוטרד מהעתיד. שלומי שושן (צילום: איסר רביץ)

יו"ר הקבוצה שלומי שושן: "כמובן שאנחנו מאוכזבים מהתוצאה. הנקודה הנוספת הזו יכלה לעזור לנו מאוד בליגה המשוגעת הזו. כיום אנחנו במקום הרביעי, אך כבר בעוד מחזור או שניים אנחנו יכולים למצוא את עצמנו במקום בו הולכים למבחנים נגד הירידה בסוף העונה. נקודת האור היא שאנחנו עדיין תלויים בעצמנו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות