fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פארק הספורט בקרית חיים יצא לדרך

16 מיליון שקלים יושקעו בפארק הספורט שייבנה על 90 דונמים על ידי החברה הכלכלית לחיפה ויכיל מגרשי קט רגל, כדורגל, טניס ומתקני כושר גופני
מגרשי הכדורגל החדשים
מגרשי הכדורגל החדשים (הדמיה: החברה הכלכלית לחיפה)
מגרשי הכדורגל החדשים
מגרשי הכדורגל החדשים (הדמיה: החברה הכלכלית לחיפה)

השבוע החלו העבודות לשלב הראשון של העבודות, במהלכן ייבנו שני מגרשי מיני-פיץ' (קט-רגל). המגרשים יהיו עשויים מדשא סינטטי ומוארים על ידי עמודי תאורה, כך שניתן יהיה לערוך בהם פעילויות ספורט בשעות היום וגם בערב. עבודות הביצוע יחלו לאחר שכבר התקבל היתר בניה ונבחר קבלן מבצע. בשלב השני יבוצעו שני מגרשי כדורגל, הכוללים טריבונות לכ- 500 צופים, חדרי שירותים ומלתחות לארבע קבוצות, כולל התאמה לקבוצות נשים, חדרי שופטים ושופטות, חדרי הנהלה ואחזקה. במגרשים אלה הדשא יהיה טבעי ואף הם יהיו מצוידים בעמודי תאורה שיאפשרו לקיים בהם פעילות לאחר שעות הלימודים בבתי ספר ובשעות החשיכה. בנוסף תוכשר חנית כלי רכב ואוטובוסים לצופים ולקבוצות. מגרשים אלה נמצאים בתהליך של קבלת היתר בניה לאחר שהתכנון הושלם.

צוות החברה הכלכלית המוביל את הפרויקט, פועל בשיתוף נציגי עיריית חיפה, לצורך קבלת מענקים מהטוטו, לכיסוי חלק מהעלויות. המתחם נבנה על קרקע שהוחכרה ממנהל מקרקעי ישראל, אשר נתן את הסכמתו להקצאתה לצורך פיתוח ציבורי.

"סוף סוף התכנית, עלינו חשבנו בשנת 2006 קורמת עור וגידים והטרקטורים עולים על השטח", מר השבוע סגן ראש העיר עודד דוניץ שדחף להקמת הפארק. לקראת סוף 2014 נתחיל לבנות שני מגרשי כדורגל, לאחר שנקבל את כל האישורים המתאימים מהטוטו. יש סיכוי סביר שמגרשי האימון של הפועל חיפה יעברו לשם. זה עומד להיות משהו רציני ביותר, מגרשי אימונים עם טריבונות. לדעתי, הנוער והילדים בפירוש יוכלו להתאמן ולשחק שם. הכוונה הראשונית הייתה שהשטח הזה יוקדש למתחמי ספורט לטובת הציבור וחלק ממנו הוא הנוער והילדים, שצריכים לפעול במסגרות מסודרות כמו הפועל חיפה ונאפשר להם. אין לנו כוונה להפוך את המקום לאצטדיון כדורגל. יהיה שם הכל, החל מטניס ועד טיפוס אתגרי ופעילויות לכל המשפחה.

ראש העיר חיפה יונה יהב: "במהלך השנים האחרונות הושקעו בקריית חיים מאות מיליוני שקלים בפיתוח תשתיות, תרבות ועתה אנו יוצאים לדרך עם פארק ספורט ברמה הגבוהה ביותר המותאם לסטנדרטים אותם הצבנו לפיתוחה של הקריה ובמסגרת הפיכתה של חיפה לעיר המובילה ברשת ערים פעילות ובריאות בישראל".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות