fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מפלגת התנועה תומכת ברשימת קרית חיים אחת

יו"ר המפלגה ציפי לבני צפויה להגיע השבוע למטה קרית חיים אחת לטובת פגישה עם פעילים ותומכים
ציפי לבני ואיציק פיטרמן (קרית חיים אחת)
ציפי לבני ואיציק פיטרמן (קרית חיים אחת)

רשימת קרית חיים אחת למועצת העיר חיפה, קיבלה את תמיכת מפלגת התנועה. יו"ר התנועה, שרת המשפטים, ציפי לבני צפויה להגיע השבוע למטה קרית חיים אחת לטובת פגישה עם פעילים ותומכים.

הקשר עם לבני והתנועה נוצר באמצעות איציק פיטרמן, מראשי קרית חיים אחת ומנהל מטה קרית חיים של התנועה. לבני שלחה בשבוע שעבר מכתב תמיכה לפיטרמן. "ברצוני להביע את תמיכת התנועה ברשימתך, בהתמודדות למועצת העיר חיפה", כתבה לבני.

"לאור היכרותי רבת השנים עמך ולאור עשייתך ופועלך העשיר למען התושבים, אני בטוחה כי תדע להביא מיכולותיך, מנחישותך ומניסיונך על  הצד הטוב ביותר למען תושבי קרית חיים וחיפה.  הבחירות המוניציפליות הקרבות הן הזדמנות להציב בחזית העשייה, מנהיגות מקומית ואיכותית שתדע לשרת נאמנה את  התושבים. אני רואה בהצלחתך בבחירות תרומה גדולה לעיר חיפה ותושביה. מפלגת התנועה תשמח לסייע ככל שניתן להצלחתך ולהצלחת הרשימה בבחירות למועצת העיר למען טובת התושבים בחיפה".

עד כה שמרה מפלגת התנועה עד כה על פרופיל נמוך והבעת התמיכה ברשימת קרית חיים אחת הינה חריגה ומביעה על האמון של לבני בפיטרמן וחבריו לקרית חיים אחת.

» לחצו כאן כדי להכיר את המועמדים למועצת העיר חיפה

ציפי לבני ואיציק פיטרמן (קרית חיים אחת)
ציפי לבני ואיציק פיטרמן (קרית חיים אחת)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות