fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מסתמן: פיטרמן ואוחיון בראשות ועד קרית חיים ברוטציה

הליך הבחירה יתקיים מחר, ראשון. באסיפה צעקנית שהתקיימה בסוף השבוע שעבר בבית נגלר נבחרו הנציגים למועצה החדשה
בחירות לוועד קרית חיים (צילום: דורון גולן)

 

הסיעות בקרית חיים הרכיבו את האסיפה הכללית וקיבלו את ברכת רשם האגודות. מחרתיים, יום ראשון, ייבחרו תשעת חברי הנהלת הוועד. בתום הליך הבחירה, הם יתכנסו לבחור יושב ראש. ל"הד הקריות" נודע, כי איציק פיטרמן הוא מי שיכהן כיו"ר הוועד בשנתיים האחרונות, בתומן, יעביר את ראשות הוועד לשלמה אוחיון.

ביום חמישי שעבר, בתום שבוע סוער, במהלכו נרקם דיל מאחורי גבה של יעל לפר ביטון, התכנסו חברי הסיעות בבית נגלר. הם התיישבו על פי ההסדרים הקואליציוניים. בצד האחד ישבו: חברי הגוש הקואליציוני _ שהצליח לחבר 45 מנדטים והורכב מ~18 נציגי סיעת קרית חיים 1 בראשותו של פיטרמן, 15 נציגים מסיעת כן בראשותו של אוחיון ו~12 נציגים שפרשו מסיעתה של לפר ביטון בראשותו של אלי בן דיין. בצד השני ישבו תשעת החברים הנותרים בסיעתה של לפר ביטון ו~16 נציגים מסיעתו של קובי עירוני, המרכיבים את האופוזיציה.

את הישיבה פתח היו"ר הממונה עו"ד אביתר גושן. נציג רשם האגודות מירושלים עבדול זועבי בירך את הנוכחים בשם הרשם. קריאות מתוך הגוש האופוזיציוני הפריעו למהלך הישיבה.

בחירות לוועד קרית חיים (צילום: דורון גולן)
בחירות לוועד קרית חיים (צילום: דורון גולן)

בבחירה חשאית, אותה ביקשו 10 אחוזים מהנוכחים, נבחר מוטי בליצבלאו לכהן כיו"ר האסיפה באותו היום. לתפקיד מזכיר האסיפה באותו היום נבחר שלמה עדאני. מיד לאחר מכן, בהצבעה גלויה, נבחרו למועצה החדשה 39 נציגים ושישה ממלאי מקום מסיעות בקואליציה.

פיטרמן: "הצטרפתי למהלך הזה, כי הוא נתן רוב מוצק של 45 מתוך 71, דבר שלא היה בקרית חיים משנת 2003. אין לי שליטה על מה שקרה בין בן דיין ללפר ביטון ואני גם לא רוצה להיכנס לזה. הצעקות שהיו באסיפה לא היו מכובדות והיה מוטב להימנע מהן, כי גם היום, אחרי שהמועצה נבחרה לארבע שנים, אני קורא לעירוני ולפר להצטרף לעשייה. נכון שהם לא יכולים להיות במועצה, אבל יכולים להיות שותפים בכל הוועדות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות