fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לראשונה גם בקרית חיים: הגמלאידה ה-13 של חיפה יוצאת לדרך

גמלאים ונהנים. צילומי ארכיון (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)
גמלאים ונהנים. צילומי ארכיון (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

כבכל שנה, גם השנה צפויים אלפי גמלאים מאזור חיפה והצפון להשתתף בעשרות אירועים, מופעים, סדנאות והרצאות, שיתקיימו לאורך השבוע בחיפה במסגרת האירוע הגדול בישראל המוקדש לציבור הגמלאים – "הגימלאידה".

האירוע, המתקיים בחיפה זו השנה ה-13 ברציפות, הינו פרי יוזמתם של אגף הרווחה של עיריית חיפה ומיל"ב. השנה יתקיימו האירועים בחמישה מוקדים שונים ברחבי העיר, ביניהם גם בבית נגלר בקרית חיים.

אירוע הפתיחה של הגמלאידה ה-13 יתקיים ביום שני, ה-19 בנובמבר, במופע הוקרה, שיתקיים במתחם האודיטוריום שבמרכז הכרמל לאלוף (במיל') ח"כ וראש עיריית חיפה לשעבר, עמרם מצנע, במופע שירים על פי בחירתו האישית, שיבוצעו על ידי דורית ראובני, משה בקר ויהודה אליאס.

במסגרת האירועים הרבים שיתקיימו לאורך השבוע, ייערך אירוע ההוקרה השנתי לתושבי העיר, אשר ציינו השנה את יום הולדתם ה-100 ואחרים אשר חצו אותו, תועלה ההצגה "סאבוטאז'" עם שלמה בראבא, ייערכו מופעי בידור של טוביה צפיר, קובי אריאלי ומוני מושונוב, הרצאה של כתבת הפלילים הדס שטייף, מופע "סיפור אהבה יווני" עם שמעון פרנס ועליזה אביב, מופע מוזיקלי "כל המילים השמחות" עם אסף אשתר, מופע להיטים סוחף של שנות ה-50 וה-60 BACKBEAT, הרצאות בנושאים שונים, בהם: מהפכת המדיה הדיגיטלית, התחדשות עירונית, התנהלות פיננסית בגיל השלישי, וכן יתקיימו סדנאות סטיילינג וטיפוח, סדנת צילום בטלפונים ניידים, הרקדות, פעילויות ספורט ועוד.

אירועי הגמלאידה יינעלו בערב הוקרה למתנדבים יתקיים ב- 20.11.18, בו יתארחו גלית גיאת ודרור קרן. בערב זה יוענקו אותות הוקרה לארגונים מובילים בתחום ההתנדבות לבני הגיל השלישי: "פרויקט השכן והים"- סטודנטים לרפואה המטפלים בקשישים בבת גלים; "פרויקט אם לאם" המתקיים באוכלוסייה הערבית, במסגרתו אימהות ותיקות מלוות אימהות צעירות; חברת "תרו" המאמצת את קרית חיים, משפצת בתי קשישים ומביאה חבילות מזון בכל שבוע; ו"פרויקט הפקחים- והדרת בדרכך"- במסגרתו פקחי עירייה מבקרים קשישים בבתיהם".

ראש מנהל חינוך, תרבות ורווחה בעיריית חיפה אילנה טרוק: "הגיל השלישי מזמן התנסויות חדשות ומרעננות. זוהי אוכלוסייה חשובה המהווה חלק מהותי בצמיחתה הכלכלית של העיר. אנשים בגיל הפנסיה מבלים יותר, נהנים מיופייה של העיר, יושבים בבתי קפה, ומתנדבים במסגרות שונות. לאורך השנה מתקיימות תכניות רבות המסייעות ומעצימות את תושבי העיר בשלב חיים זה, וחגיגות ה"גמלאידה" מהוות שיא של הוקרה ופעילות של תכנים מגוונים, מסקרנים ומהנים שמהם כל תושב ותיק בעיר יכול ליהנות".

גמלאים ונהנים. צילומי ארכיון (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)
גמלאים ונהנים. צילומי ארכיון
(צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות