fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לילה טוב אירופה

בסוף השבוע הבא ייפתח מועדון הפיימוס על חורבות הרוז. הבעלים הצעיר, מאריק קרמר, שעלה בגיל 19 לבדו ממולדובה, מספר על ההשראה שקיבל מהמועדונים הגדולים באירופה, מדגיש מדוע יתעקש מהבליינים לעמוד בקוד לבוש ומסביר איך יצליח, אולי לראשונה בישראל, לשלב בין הקהל הרוסי לישראלים הוותיקים
מאריק קרמר (צילום: עומרי עמוס)
מאריק קרמר (צילום: עומרי עמוס)

בסוף השבוע הבא ייפתחו שעריו של מועדון הפיימוס בקרית חיים. מועדון לילה שבעליו מכוון לסטנדרט בילוי בינלאומי, גבוה ממה שמוכר במחוזותינו. את הבשורה החדשה שצפויה לנחות עלינו עם תחילת השנה האזרחית החדשה, מסביר בעל המועדון מאריק קרמר שמבטיח, שתרבות הבילויים בארץ עומדת להשתנות. לא פחות.

ממולדובה באהבה
קרמר, בן 34, מחיפה הוא לא שם חדש בתחום חיי הלילה באזור הקריות. לפני כ-15 שנים, בגיל 19, הוא עלה ממולדובה בגפו וחבר לבני משפחתו שכבר עלו לישראל. בתחילה הגיע לקיבוץ רמת השופט, במסגרת תוכנית לעולים חדשים, ולמד עברית. לאחר חצי שנה בקיבוץ, התמקם בקרית ביאליק.

החיבור של קרמר לעולם הלילה לא החל בישראל. "כנער בבית הספר, הייתי מתקלט במסיבות ותמיד אהבתי את תחום חיי הלילה", הוא מספר. לפני כשמונה שנים, החל קרמר להצטייר ככוכב העולה של התחום, כבעליו של מועדונים אקסקלוסיביים כמו המודה בר והמלינה.

"תמיד ביליתי בחו"ל וכל השנים היו לי עסקים באירופה, שם קיבלתי את הרעיונות לדברים מיוחדים שצריך לעשות גם בארץ", הוא אומר, "הסטנדרטים הגבוהים של שירותי וי.אי.פי, תרבות לבוש ואיך אמורים להתלבש לבילוי, יוקרה של מקום, איך צריך לראות מועדון כדי שהבליינים יבינו שהמועדון משקיע בהם ולא רק לוקח מהם כסף".

לקרמר אידיאולוגיה אירופית בנוגע לחוויית הבילוי, שלקוחה מסרטים הוליוודיים. מבחינתו, חוויית הבילוי מתחילה כשהבליין עומד מול המראה ומתלבט מה ילבש באותו הערב. "התחלתי פה לעבוד עם האוכלוסייה הרוסית והצלחתי להביא את הרעיון אליהם. המטרה שלי לעשות את אותו הדבר לאוכלוסייה הישראלית, להראות להם מה זה בילוי איכותי ואמיתי", הוא אומר, "לפני כשנה הגעתי למסקנה שאני צריך לפתוח מקום בילוי לישראלים וללמד אותם סטנדרטים של בילוי בינלאומיים, שלא קיימים עדיין בארץ".

» הכתבה המלאה תתפרסם מחר (שישי) בעיתון "הד הקריות"

מאריק קרמר (צילום: עומרי עמוס)
מאריק קרמר (צילום: עומרי עמוס)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות