fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יונה יהב צירף את צילה ברוך מקרית חיים לרשימתו

צילה ברוך פעילה חברתית בקהילה מקרית חיים מוקמה במקום השמיני ברשימה. "צילה מצטרפת לעוד תושבת הקריה סופי נקש ויחד הן מהוות צוות מנצח" אמר יונה יהב
סופי נקש, חדוה אלמוג, יונה יהב וצילה ברוך (צילום: עצמי)
סופי נקש, חדוה אלמוג, יונה יהב וצילה ברוך (צילום: עצמי)

צילה ברוך (49), פעילה חברתית בקהילה מקרית חיים, מוקמה במקום השמיני ברשימתו של ראש עיריית חיפה יונה יהב בבחירות הקרובות.

ברוך, ילידת קרית חיים, נשואה ואם לשניים, אשת חינוך ופעילה חברתית בולטת בקהילה, עסקה מאז ומתמיד בפעילות התנדבותית. בין השאר הייתה חברה בהנהגות ההורים בבתי הספר וחברה מזה שבע שנים במעגל נשים קריות, שנתיים מתוכן כיהנה בתפקיד היו"ר.

באירוע השקת מטה הבחירות בקרית חיים שהתקיים במהלך חג סוכות, בישר יהב לברוך כי הוא שמח שהיא תשולב ברשימה במקום השמיני. "ברוך, היא אשת חינוך שנים רבות, פועלת בהתנדבות בקהילה לשיפור איכות החיים של התושבים, מקדישה מזמנה אף בוועד ההורים היישובי וכן במעגל הנשים, מתוך מחויבות אישית לתת מעצמה למען הקהילה בה היא חיה", אמר יהב. "צילה מצטרפת לעוד תושבת הקריה סופי נקש ויחד הן מהוות צוות מנצח, שייצג נאמנה את תושבי קריית חיים במועצת עיריית חיפה".

ברוך, הודתה ליהב ואמרה כי זו זכות עבורה להתגורר בקרית חיים: "אני פעילה חברתית בהתנדבות בקהילה, מתוך רצון לשפר ולשדרג את איכות החיים בקריה בפרט בתחומי החינוך והתרבות, שהם דרך חיים ונר לרגליי. שילובי ברשימתו של ראש העיר יונה יהב, הוא אמצעי ולא מטרה, כדי לדאוג ולקדם את האינטרסים של הקריה ותושביה. אני מודה ליונה יהב על האמון , זה כבוד רב עבורי. ביחד עם חברתי הטובה סופי נקש, ישנו כעת ייצוג הולם ומבטיח ברשימה למועצת העיר ואני קוראת לתושבי הקריה לתמוך ולהצביע עבורה".

סופי נקש, חדוה אלמוג, יונה יהב וצילה ברוך (צילום: עצמי)
סופי נקש, חדוה אלמוג, יונה יהב וצילה ברוך (צילום: עצמי)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות