fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חברת כץ משלוח רכשה 14 דונם בקרית חיים

הדגן 13, ק.חיים ( באדיבות המרכז לנדל"ן קריות)
הדגן 13, ק.חיים ( באדיבות המרכז לנדל"ן קריות)

חברת כץ משלוח בינעירוני מהיר בע"מ, רכשה מגרש של 14 דונם ברחוב הדגן באזור התעשייה של קרית חיים, סמוך לנמל המפרץ החדש.  המגרש כולל מבנה קיים שבו 4,500 מ"ר מחסנים וכ- 400 מ"ר משרדים. כמו כן למגרש כ- 15,000 מ"ר זכויות בנייה לא מנוצלות.

בעקבות הקמת הנמל החדש והתעוררות העסקית באזור בשנים האחרונות, החליטו בעלי קבוצת כץ –  דרור כץ ושמשון כץ לייעד את המגרש העתידי להקמת מחסן לוגיסטי מרכזי שיחלוש על כל צפון הארץ.

חלק מהמגרש יופעל לצורך הגדלת פעילות הבעלים באזור הצפון ושאר החלקים יושכרו לחברות מקבילות בתחום, אשר רוצות ליהנות משרותי אחסנה, תפעול ולוגיסטיקה עם שמירה ואבטחה כל שעות היממה.

הדגן 13, ק.חיים ( באדיבות המרכז לנדל"ן קריות)
הדגן 13, ק.חיים ( באדיבות המרכז לנדל"ן קריות)

את העסקה ביצעו סניף מסחר ועסקים של חברת "המרכז לנדל"ן בע"מ", בהנהלת דותן הנדלמן ובהובלת סוכן הנדל"ן המסחרי תומר בוסידאן. השניים מסבירים כי בשנתיים האחרונות חלה בו גדילה משמעותית בעקומת הביקוש לנדל"ן באזור התעשייה בקרית חיים.  חברת כץ מעניקה שירות משלוחים תוך 24 שעות ממקום מושבו של הלקוח ועד ליעד המבוקש בכל רחבי הארץ.

הנדלמן ובוסידאן מדווחים, כי הנכס שווק במספר מדיות שונות והיה לו ביקוש רב מצד חברות גדולות ומשקיעים שניהלו משא ומתן לרכישתו. התהליך החוזי נמשך למעלה משנה בגלל גודל העסקה ומורכבותה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות