fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הושלמה הקמת מתחם הכושר החדש בקרית חיים

המתחם שהוקם בפארק הספורט החדש בקריה, כולל עשרה מתקני כושר המאפשרים את הפעלת כל שרירי הגוף, באוויר הפתוח, בבטיחות וללא עלות
מתחם הכושר החדש, קרית חיים (צילום: צבי רוגר)
מתחם הכושר החדש, קרית חיים (צילום: צבי רוגר)

פתיחתו של מתחם הכושר מהווה השלמת  שלב נוסף בפיתוח פארק הספורט החדש בקרית חיים,  המוקם בעלות של 21 מיליון שקל, על שטח כולל של 90 דונם בסמוך לבית נגלר.

מתחם הכושר החדש, קרית חיים (צילום: צבי רוגר)
מתחם הכושר החדש, קרית חיים (צילום: צבי רוגר)

מתחם הכושר כולל 10 מתקני כושר הנותנים מענה לכל קבוצות השרירים, מציעים חוויית כושר ייחודית באוויר הפתוח ומאפשרים קיום אימוני כושר בטיחותיים ואיכותיים ללא עלות. בנוסף כולל המתחם מתקני הצללה, ספסלי ישיבה, משטח דשא סינטטי, ברזיות ומערכת תאורה המותאמת לפעילות במקום מבלי שתגרום הפרעה לדיירים המתגוררים בסמיכות. בנייתו של הפארק החלה בשנה שעברה. עד עתה הושלמה בנייתם של שני מגרשי קט רגל המשמשים גם כמגרשי כדורעף.

מגרשים אלה עשויים דשא סינטטי ומוארים ע"י עמודי תאורה המאפשרים פעילויות ספורט בשעות היום וגם בערב.

 הצללות לנוחות התושבים. מתחם הכושר בפארק הספורט בקרית חיים (צילום: צבי רוגר)
הצללות לנוחות התושבים. פארק הספורט (צילום: צבי רוגר)

הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה אישרה לאחרונה את המשך פיתוח הפארק. בימים הקרובים תצא החברה הכלכלית המקימה את הפארק עבור עיריית חיפה, במכרז להקמת שני מגרשי כדורגל, אשר יכללו טריבונות לכ- 500 צופים, חדרי שירותים ומלתחות ל- 4 קבוצות, חדרי שופטים ושופטות, חדרי הנהלה ואחזקה.במגרשים אלה יהיה הדשא טבעי וגם בהם תותקן מערכת תאורה אשר תאפשר לקיים בהם פעילות לאחר שעות הלימודים בבתי ספר ובשעות החשיכה. כמו כן יכלול הפארק בשלביו הסופיים ארבעה מגרשי טניס חדישים וייסלל מסלול הליכה ואופניים אשר יקיף את המתחם.

עשרה מתקנים לכל שרירי הגוף. מתחם הכושר החדש בקרית חיים (צילום: צבי רוגר)
עשרה מתקנים לכל שרירי הגוף. מתחם הכושר החדש בקרית חיים (צילום: צבי רוגר)

ראש העיר חיפה יונה יהב: "פארק הספורט בקריית חיים, מצטרף למתקני הספורט המתקדמים המוקמים בעיר ואשר הפכו את חיפה לעיר המובילה בארץ בתחום תשתיות הספורט. המתחם המיועד להיות פארק ספורט משפחתי המוקם בסטנדרטים הגבוהים ביותר המבטאים את מחויבותה של חיפה לעידוד הספורט המקצועי והעממי כאחד".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות